Holmgr3N Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Går det fint sammen,uten bios-oppdatering? Hva med "2700+" hvis den er på 333mhz FSB vil det også passe? Uten bios-oppdatering? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Vil ikke anbefalle A7v333 kortet!! Har hatt problemer med det kortet selv + at jeg har lest om mange andre som har det oxo! Sjekk litt mere rundt på forumet om det. Kortet viser f.eks altfor høy temp! For 70 grader på CPU! Og det er over 36 jumpere på det kortet så det er ikke akkuratt brukervennlig heller! /steinih :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Ja. men du må bytte bios. slapp av det er ikke så risky som folk vil ha det til. Bare gjør det slik det er beskrevet i manualen. selv har jeg epox 8k3a+ som er basert på samme chipsettet og har byttet bios 3 ganger :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 ok,har aldri byttet bios før.Er det bare en innstallering? Så etter en oppdatering så vil jeg kunne bruke 2600+ ? Lenke til kommentar
goose Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kjøp MSI, SOYO, GIGABYTE eller ABIT! Andre korter er dritt! (trust me, har solkg over 600 PCer) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har et HK allerede ASUS A7V så ikke kom å si hva jeg skal kjøpe,svar heller på spm mitt! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 du kan søke etter beskrivelser av biosbytte i forumet. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei, så snart du har oppgradert biosen din skal det ikke være noe problem, siden den finner cpuen selv. Å oppgradere biosen er like enkelt. Formater en floppy disk. Last ned biosen og legg den på disketten. Så restarter du maskinen med disken i. Når den er ferdig med å telle minne trykker du alt+f2. Da vil den gå inn i bios oppdaterings programmet, og oppgradere biosen din. Svar yes på alle spørsmålene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå