Gå til innhold

Kjøpe 2.1 Høytalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe et 2.1-sett, men er usikker på hva jeg skal velge. Prisen skal i utgangspunktet ikke overstige 5-600 kr.

Har sett litt på dette fra komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310725&cks=PRL

Høytalerne skal hovedsaklig brukes til musikk og de børe kunne spille relativt høyt:)

Forslag mottas med takk

5065336[/snapback]

Jeg syntes de høytalerne der var veldig fine, så jeg bestilte de jeg og.

Lenke til kommentar

Gi tilbakemelding ja! Jeg vurderer 2.1 selv i disse dager. Jeg prøvde Creative Inspire T3030 som onkelen min skulle ha, og da ville jeg ha det samme. Masse mer enn nok trøkk for å ha rett foran seg på PCen, og god og klar lyd. HL2 ble jævlig kult med ekstra bass på skytingen, i forhold til Creative Notebook 500, som jeg nå bruker på den stasjonære. Disse er det også god kraft i, i forhold til størrelsen, men det er klart et 2.1-sett vil være mye bedre enn høyttalere beregnet på bærbare.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ville spart 400 til å heller kjøpt meg et Logitech Z-2300 2.1 Anlegg..

Har ett selv, betalte 1200-, for det, det koster nå 1050-, på komplett eller noe (så iallefall en annonse for det..).

Anlegget er faen meg det råeste du får når det gjelder pc speakers som 2.1 system, og det kan anbefales på det STERKESTE fra meg og alle mine venner som har kjøpt det..

Var 4 stk her nede og hørte på lyden av anlegget som jeg kjøpte, og samtlige bestillte det dagen derpå...

Ett råtøfft annlegg som er værdt vær krone! Men det er litt dyrere enn det du sa da.. Men det jeg mener er at du burde heller kjøpe noe dyrt (og bra) når du først skal kjøpe noe.. ;)

Uansett, lykke til med kjøp av 2.1 høgtalere! :w00t:

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Vel, jeg ville spart 400 til å heller kjøpt meg et Logitech Z-2300 2.1 Anlegg..

Har ett selv, betalte 1200-, for det, det koster nå 1050-, på komplett eller noe (så iallefall en annonse for det..).

Anlegget er faen meg det råeste du får når det gjelder pc speakers som 2.1 system, og det kan anbefales på det STERKESTE fra meg og alle mine venner som har kjøpt det..

Var 4 stk her nede og hørte på lyden av anlegget som jeg kjøpte, og samtlige bestillte det dagen derpå...

Ett råtøfft annlegg som er værdt vær krone! Men det er litt dyrere enn det du sa da.. Men det jeg mener er at du burde heller kjøpe noe dyrt (og bra) når du først skal kjøpe noe.. ;)

Uansett, lykke til med kjøp av 2.1 høgtalere!  :w00t:

5083036[/snapback]

er helt enig.. skal kjøpe meg det samme annlegge om ei lita stund(må skaffe penger først)! har bare hørt positive ting om annlegget..:p

eller om du vil ha noe litt billigere så ville jeg gått for disse Link!

men husk at det er som oftest prisen som bestemmer om annlegget er bra eller ikke..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...