VB Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Heisann. Har opplevd dette før, men husker ikke hvordan jeg fikset det. Mener det var register feil. Men over til problemet, maskinen krasjet og DVD brennern og Cdromen forsavnt fra XP. De blir gjenkjent i BIOS og fungerer i DOS. Noen som kan hjelpe? Endret 28. oktober 2005 av VB Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Instalere chipset driver påny? Lenke til kommentar
skarp1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg har lest om det samme problemet før, men jeg fant ikke det igjen i farten. Men jeg husker at de da var blitt deaktivert (disable), sjekk dette i enhetsbehandling (device manager) Endret 27. oktober 2005 av skarp1 Lenke til kommentar
VB Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hjalp ikke med å installere chipsett driverne på nytt, men det som derimot hjalp var å fjerne en Beta av Vista som lå på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå