Gå til innhold

Er denne oppdateringen viktig?

oPeq

Anbefalte innlegg

Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1

Sist publisert: 2.9.2004

Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 løser ulike problemer som er funnet etter den første utgivelsen av .NET Framework 1.1. Dette omfatter både sikkerhetsrelaterte og andre typer problemer. Når du har installert dette elementet, kan det hende du må starte datamaskinen på nytt. Elementet kan ikke fjernes etter at det er blitt installert.

Fordi jeg installerte SP2 før jeg installerte den, og nå får jeg ikke installert den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I have found the solution.

You need to install the updated windows installer Windows Installer 2.0 Redistributable for Windows 95, 98, and Me InstMsiA.exe from

http://download.microsoft.com/download/Win...US/InstMsiA.exe

Followed by the .Net 1.0 SP3 patch

.NET Compact Framework 1.0 SP3 NETCFSetup.msi

from here:

http://download.microsoft.com/download/d/d.../NETCFSetup.msi

After installing these and rebooting, .Net 1.1 SP1 will install without problem.

prøv det, net framework er vel krevd av enkelte spill o.l.

Lenke til kommentar
.Net er ikke viktig i det heletatt. Det er en egen programmeringsplattform som SVÆRT få programmer bruker. Så med mindre du har et program som er laget med .net pakken, har du ingen som helst bruk for det.

5065315[/snapback]

Vil ikke si meg helt enig i det... Kommer ikke på noen konkrete eksempler akkurat nå, men ser da stadig vekk småprogrammer som krever at du har .net installert...

Lenke til kommentar

Hei. For å si det sånn da: Om du vil installere og bruke Nlite (et Windowscd modder program) så MÅ du ha .NET inne. Det er faktisk endel programmer som trenger denne pakken. Neida, du trenger ikke å avinstallere Sp2 for så å installere .Net Hvor har du det fra? Kjører selv .Net både i Win2k og WinXP og jeg slapp og avinstallere noe som helst når jeg installerte den pakken.

Lenke til kommentar
Hei. For å si det sånn da: Om du vil installere og bruke Nlite (et Windowscd modder program) så MÅ du ha .NET inne. Det er faktisk endel programmer som trenger denne pakken. Neida, du trenger ikke å avinstallere Sp2 for så å installere .Net Hvor har du det fra? Kjører selv .Net både i Win2k og WinXP og jeg slapp og avinstallere noe som helst når jeg installerte den pakken.

5065434[/snapback]

Hvilken pakke? :s

Lenke til kommentar

I AuotoPatcher kan man velge hva man vil installere å ikke installere. AutoPatcher tvinger ikke noe som helst inn på maskina. Det får du velge selv. Har selv hatt en mengde AutoPatcher versjoner både i Win2k og WinXP så jeg vet godt at den ikke tvinger noe inn. Ja, AutoPatcher kan installere .Net+Sp1, det er riktig. Men du kan også velge å bare installere .Net uten Sp1 også. Sp1 velger du i tillegg.

oPeq: Jeg tror at Limewire trenger .NET Framworks for å installeres, så det kan være grunen ja.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...