Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 God kveld... Mitt hardware ligge i profil.... når jeg prøver og se film i nettleseren på f.eks big-boys så krasjer daten så og si hver gang... først hakker filmen så zoomer den inn på en liten av skriveborde max 5 ikoner totalt på skjermen og lar jeg dataen stå lenge nok bluescreen... klarer fint og spille.. Jeg mistenker nok at Nvidia driveren har skylden.. men er ikke sikker? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kan være driveren, eller i verste fall skjermkortet som har dødd. Prøv først å reinstallere driveren, om det ikke funker kan du prøve en litt eldre driver hvis du har et gammelt kort. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Skal prøve det... mener jeg har gjort det en gang før uten resultat... Kan det være et skjermkort som har røket? Det er jævlig sløvt, jeg kan spille 8 timer i strekk uten at noe skjer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tviler på at det er noe galt med skjermkortet. Prøv å avinstaller de codec som du har installert på maskinen og reinstaller de. Det kan være en konflikt eller noe. Har det fungert før eller har dette skjedd i det siste? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg mener det funka med en eldre driver... men med den eldre drivere så bluesceena den meg altfor ofte.. så.. Så får muligens vente til neste Nvidia update kommer eller så avinstallere alle codene muligens ligge inn XP på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå