embark Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei. Har prøvd en del DJ-program til PC, og har veldig lyst på ekte utstyr. Men problemer er at jeg er en fattig student som ikke akkurat har råd til Technics platespillere til 10 000kr. Har snust litt rundt på www.djbutikken.no, men prisene er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Det jeg trenger er vel 2 platespillere, en mixer og et headset++. Så da håper jeg at noen med erfaring/kunnskap kan anbefale nettbutikker eller utstyr. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Send en mail til www.djbutikken.no og be om et hyggelig tilbud (studentrabatt...) for den summen du tenker å legge ut, selv endte jeg opp med to Numark TT200 og en Numark DMX01 til en fornuftig pris. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Og den fornuftige prisen var? Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Tenker jeg tar og bumper denne jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå