Skibbe10 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Følgte med på Bender og den vart Konge!! kjem og til å følge med på denne... du har vel ikkje tenkt å vere med i Ac ryan konkuransen vel? det burde du.. sikkert andre som synst det og Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skibbe10: Det syns jeg og! Kommer til å komme høøyt på lista, hvis ikke på topp! Gleder meg til du begynner å bygge kroppen. Har jo fått masse sponsorer da! :O Gratulerer -Qvin- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ohh.. død'snice casemod da bender e jo knall, så da bli nok ho leela åsså d:D skal du lage fleire fra futurama seinere?.. dr zoidberg<3 Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Blir bra å se utviklingen videre på dette her. 9 sponsorer er jo bare utrolig! Lykke til! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) da leter jeg etter parykker, beste jeg har funnet til nå er disse: alternativ A alternativ B alternativ C alternativ D Parykkene må selvfølgelig farges til leela hårfarge. regner med at parykker kan farges på samme måte som vanlig hår, eller kan de ikke det siden det der er kunstig og ikke innoholder pigmenter og alt mulig rart som hår er laget av ?. hvis ikke må jeg skaffe en leela parykk av noe slag. Hva tror dere? Endret 14. november 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hadde sett for meg en mørkere en, kan jo evnt. bare farges Gå til frisøren med parykk, og si: hei jeg skal farge håret! :!: Hehe Men kan sikkert brukes den og Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hadde sett for meg en mørkere en, kan jo evnt. bare farges Gå til frisøren med parykk, og si: hei jeg skal farge håret! :!: Hehe Men kan sikkert brukes den og 5152833[/snapback] hva med å bare farge den selv? så helt greit ut den der. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hadde sett for meg en mørkere en, kan jo evnt. bare farges Gå til frisøren med parykk, og si: hei jeg skal farge håret! :!: Hehe Men kan sikkert brukes den og 5152833[/snapback] hva med å bare farge den selv? så helt greit ut den der. 5152868[/snapback] hehe jaja Men kan sikkert brukes ja Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Syns B ser best ut altså fagen da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Følger dama med? Uansett, alternativ D. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Følger dama med? Uansett, alternativ D. 5152975[/snapback] hehe dama følger ikke med. er faktik enig at D er kanskje det beste, men da må det være mulig å farge den, vet ikek hvordan det er å farge kunstig hår om fargen setter seg, skal undersøke dette med frisøren i morra Lenke til kommentar
drugis Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) steikje det vert bra, men var ikkje bender påå spillmagasinet på tv2?? Endret 14. november 2005 av drugis Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 steikje det vert bra, men var ikkje bender påå spillmagasinet på tv2?? 5153109[/snapback] Jo den var det Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En dag kommer en spesiell person hær til å bli mektig rik og kjent som "Modde mester" Det kan ikke unngås.. du vil aldri slutte å imponere... ^^okei da var spådommen satt, over til mester-moddern igjen Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 En dag kommer en spesiell person hær til å bli mektig rik og kjent som "Modde mester" Det kan ikke unngås.. du vil aldri slutte å imponere... ^^okei da var spådommen satt, over til mester-moddern igjen 5156768[/snapback] Tusen takk vel noe modde mester kommer jeg aldri til å bli. hehe men kom akkurat på en ny mod til jeg jeg skal lage rett etter leela blir ferdig, det blir mere som en overraskelse, ingen ting avsløres ennå siden jeg ikke vet om jeg får det til ennå. Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Undrer hva det neste prosjektet kan bli. Tiden vil vise. Vil forresten råde deg til å korte ned på signaturen din, den er litt lang. Går nok bra hvis ingen moderatorer ser det. Mvh. Marius E Endret 15. november 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 var til frisøren nå og undersøkte om parykker med kunstig hår kunne farges, og de sa at det kunne de ikke med vanlig hårfarge, måtte bruke noe for for lakk da, og da ble håret veldig stift . noe som betyr at jeg må finne en parykk med perfekt farge. skal begynne å se på engelske websider istedet for norske tenker jeg Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Må du bruke "ekte" hår da? Det kan jo bli bra om du lager håret i plast eller noe sånt, da blir det litt mer tegneserieaktig om du skjønner hva jeg mener...da kan du også få laget den formen på håret som det er på bilde i førsteposten din Mulig dette kan bli litt vanskelig da. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Må du bruke "ekte" hår da? Det kan jo bli bra om du lager håret i plast eller noe sånt, da blir det litt mer tegneserieaktig om du skjønner hva jeg mener...da kan du også få laget den formen på håret som det er på bilde i førsteposten din Mulig dette kan bli litt vanskelig da. 5158018[/snapback] Det kan vel funke? Bruke en slags plastelina lignende sak.. Tror det hadde vært like greit.. Så kan du farge den etterpå.. Så får du som Zed-smeltelim sier, en litt mer tegneserie aktig look Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Må du bruke "ekte" hår da? Det kan jo bli bra om du lager håret i plast eller noe sånt, da blir det litt mer tegneserieaktig om du skjønner hva jeg mener...da kan du også få laget den formen på håret som det er på bilde i førsteposten din Mulig dette kan bli litt vanskelig da. 5158018[/snapback] Det kan vel funke? Bruke en slags plastelina lignende sak.. Tror det hadde vært like greit.. Så kan du farge den etterpå.. Så får du som Zed-smeltelim sier, en litt mer tegneserie aktig look 5164917[/snapback] ja kanskje det, får se hva det blir til når byggingen begynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå