mongojarle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvis jeg forstod det riktig ville du ha kabler fra tastatur og mus inn i armen hennes... vil ikke det se litt rart ut, kommer jo til å se ut som om hun før intravensøt... hvorfor ikke satse på trådløst mus og tastatur, reciveren kan du jo gjemme i hue hennes eller i foten eller hvorsomhelst. reciveren må jo også kobles til hovedkortet, men da blir det jo mindre lednings-søl på utsiden i hvertfall... bare et lite synspunkt... men for all del, gjør som du vil... Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Imponerende arbeid med den hanskerommaskinen! Endret 8. november 2005 av Marius E Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bizardo, det er da ikke Road Runner som står på skjermen i bildet. For meg ser det ut som MediaCruiser. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Bizardo, det er da ikke Road Runner som står på skjermen i bildet. For meg ser det ut som MediaCruiser. 5125220[/snapback] jeg vet, hadde ikke touchscreen før, så da kjørte jeg Media Engine og en fjernkontroll. da jeg kjøpte meg VGA touchscreen så bytta jeg til roadrunner, er desverre et gammelt bilde det der. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 hvis jeg forstod det riktig ville du ha kabler fra tastatur og mus inn i armen hennes... vil ikke det se litt rart ut, kommer jo til å se ut som om hun før intravensøt... hvorfor ikke satse på trådløst mus og tastatur, reciveren kan du jo gjemme i hue hennes eller i foten eller hvorsomhelst. reciveren må jo også kobles til hovedkortet, men da blir det jo mindre lednings-søl på utsiden i hvertfall... bare et lite synspunkt... men for all del, gjør som du vil... 5124474[/snapback] Trådløst er ikke dumt takk for tipset. slipper jeg det ledningsølet men kommer til å ha en usb plugg og kanskje en firewire der i tilfelle jeg skal koble på en usb thumbdrive, eller digitalkamera eller noe Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sykt bra den pcen i bilen! Lykke til med proskjektet! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kul pc i bilen da! Men dørtrekkene dine var nice Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da setter vi en stoppe for alle denne of topicen! (Helst før en moderator kommer) Så kan jeg jo bare si en gang til så kommer dette prosjektet til å bli konge, når kommer neste update? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Da setter vi en stoppe for alle denne of topicen! (Helst før en moderator kommer) Så kan jeg jo bare si en gang til så kommer dette prosjektet til å bli konge, når kommer neste update? 5126471[/snapback] vet ikke helt når neste update kommer. venter egentlig bare på at overkroppen min skal komme i posten, slik jeg får startet byggingen Har btw fått meg ennå en sponsor <Azardu> @ efnet sponser meg med et trådløst tastatur/mus kombo greie da er jeg opp i 9 sponsorer. Dette er bare helt utrolig, vil takke alle som er med å bidrar. Alle vil få logoen sin på min pc og vi få logo og link til hjemmesiden sin når jeg får opp min moddeweb side etter hvert. Endret 9. november 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Doble den du.. *gjespe* Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hey, hm skal holde et øye med denne workloggen ja, drit tøft prosjekt. keep working Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dette er jo bare dømt til å bli bra! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dette er jo bare dømt til å bli bra! 5135544[/snapback] er det det man kaller fordømt bra (`for-dømt" bra, skjønner? hæ? skjønner....) anyway: har du noen plan for hvor cd-rom skal være? og det høres ut som om den blir veldig tett, altså, hvis du bare skal ha en vifte som suger ut, hvor kommer den lufta som skal suges fra? hvis kroppen til Leela er tett, så vil jo vifta slite litt... men du har sikkert tenkt på det, du har kanskje skrevet noe om det også allerede... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Idè! Skrævet! Der er det fint med en slimline slot-in.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Legen legen, eg har så vondt i ei tå Kafor ein tå då? Fittå 8cm slot-in dvd-rom Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Dette er jo bare dømt til å bli bra! 5135544[/snapback] er det det man kaller fordømt bra (`for-dømt" bra, skjønner? hæ? skjønner....) anyway: har du noen plan for hvor cd-rom skal være? og det høres ut som om den blir veldig tett, altså, hvis du bare skal ha en vifte som suger ut, hvor kommer den lufta som skal suges fra? hvis kroppen til Leela er tett, så vil jo vifta slite litt... men du har sikkert tenkt på det, du har kanskje skrevet noe om det også allerede... 5135567[/snapback] regner med at cd-brennern/DVD-romen skal være på magen, under toppen til leela, slik når man skal putte inn plater er det bare å brette opp toppen litt og putte inn plata. Noen som har bedre forslag? NEI DEN SKAL IKKE VÆRE UNDER BELTESTEDET Endret 10. november 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hva med i bakhodet? ø nei der skulle det vel være noe annet Tror nok det blir best litt over midjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg ser du har valgt Logitech Quickcam Express. Hadde det ikke vært litt kulere å lage et øye som beveger seg? Altså å velge et kamera som rører på seg av seg selv. F.eks et slikt: TEST: Creative Live! Motion (Det finnes flere bevegelige webakameraer om ikke dette faller i smak. Det hadde vært fint med et slags "glassøye" rundt kameraet så det ser litt mer "øye" ut. F.eks kutte av "kuppelen" på en suppesleiv av gjennomsiktig plast. (Jepp, de finnes) Endret 11. november 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg ser du har valgt Logitech Quickcam Express. Hadde det ikke vært litt kulere å lage et øye som beveger seg? Altså å velge et kamera som rører på seg av seg selv. F.eks et slikt: TEST: Creative Live! Motion (Det finnes flere bevegelige webakameraer om ikke dette faller i smak. Det hadde vært fint med et slags "glassøye" rundt kameraet så det ser litt mer "øye" ut. F.eks kutte av "kuppelen" på en suppesleiv av gjennomsiktig plast. (Jepp, de finnes) 5139098[/snapback] jeg trenkte litt på Creative Live! Motion ja, men så er det å få alt inn i hodet også da. men takker for glassøye tipset, skal se om jeg finner noe som jeg kan bruke til det Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Delene til overkroppen blir sendt på mandag, så da kommer de vel slutten på uken, noe som vil si at byggingen begynner neste helg . skal oppdatere dere så fort byggingen begynner. Bilder blir det masse av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå