Spliteye Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Nei så vittig Du hadde mye peiling ja Du er klar over at dette er en mobbe-grunn ? Hvis jeg noen gang skulle møte deg, (TG neste år f.eks :! Så skal jeg først, falle på kne, og tilbe deg i 2-3 sek. så ask spørmål, og så skal jeg sitere Er ikke det eeh.. sånn... ehh.. Mensen, ehh, greie?... ehh..... [...] ehhh... HAHAHHAHAHAHAH! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Bor forresten i Moss jeg òg. 5960583[/snapback] Ok. Kult. Tenkt deg på Moss-Gaming LAN`et? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Nei så vittig Du hadde mye peiling ja Du er klar over at dette er en mobbe-grunn ? Hvis jeg noen gang skulle møte deg, (TG neste år f.eks :! Så skal jeg først, falle på kne, og tilbe deg i 2-3 sek. så ask spørmål, og så skal jeg sitere Er ikke det eeh.. sånn... ehh.. Mensen, ehh, greie?... ehh..... [...] ehhh... HAHAHHAHAHAHAH! 5961122[/snapback] Ikke mobb Bizardo for dette, da.. Synes litt syns på han... Men neste gang, får du dra fram klara-klok.no eller lommelegen.no Leela ble forøvrig fin til TG. Lykke til videre.. EDIT: Til de som lurer p hva PMS er: Lommelegen.no er kjekk Endret 21. april 2006 av Trussl Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 HAHAHAHHAHAHAHA fin på rikets røst! hva er PMS egentlig? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 PMS = Premenstruell stemning. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 PMS = Prostata-Mensen-Syndromet (men en smule ironi) Jeg synes mer synd på han som viste hele norge at han ikke visste forskjell på klitoris og anus Lenke til kommentar
Chb Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 PMS= Premenstruelt syndrom! En kjip tid for oss gutta ... Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg synes mer synd på han som viste hele norge at han ikke visste forskjell på klitoris og anus 5962688[/snapback] Hahaha, satt å så på webcam av han og kompiser.. Han klikka i vinkel hver gang han døde i 1.6 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 ok.... er bare 15 da så har nettopp begynt med sexual undervisning Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hehe, synes du var god å forklare deg Bizardo :!: Synd de ikke spurte noe om Leela da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 for de som ikke fikk sett det. i nakk kl. 00.45 kommer reprisa eller var det 01.45? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Heheh vittig det der, tenkte egentlig jeg skulle si Programbare Mekaniske system til de men så klippa de bort der jeg sa det ordentlige svaret men men morra var det iallefall Vittig at hu der dama hadde sett meg på tv før, og hadde sett casemodsa mine osv skulle nesten ha invitert hu på date Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Bizardo: Beste Casemod jeg har sett. Skills til tusen. Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Heheh vittig det der, tenkte egentlig jeg skulle si Programbare Mekaniske system til de men så klippa de bort der jeg sa det ordentlige svaret men men morra var det iallefall Vittig at hu der dama hadde sett meg på tv før, og hadde sett casemodsa mine osv skulle nesten ha invitert hu på date 5965225[/snapback] Seriøst? klippa de det vekk? heh... Syntes du skulle invitert på date ja.. men det hadde vært litt uproffisjonelt Du skulle sagt "Programbare Mekaniske system" til de ja:P er det noe som heter det eller vare det bare rask tenkning og fant opp noe? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Heheh vittig det der, tenkte egentlig jeg skulle si Programbare Mekaniske system til de men så klippa de bort der jeg sa det ordentlige svaret men men morra var det iallefall Vittig at hu der dama hadde sett meg på tv før, og hadde sett casemodsa mine osv skulle nesten ha invitert hu på date 5965225[/snapback] Seriøst? klippa de det vekk? heh... Syntes du skulle invitert på date ja.. men det hadde vært litt uproffisjonelt Du skulle sagt "Programbare Mekaniske system" til de ja:P er det noe som heter det eller vare det bare rask tenkning og fant opp noe? 5967775[/snapback] Rask nerdete tenking det ja BTW. kommer til å lage masse nye worklogs fremover må bare få litt mere tid, avlappning, penger og plannlegge mere og prøve å skaffe sponsorer. Endret 22. april 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Flott det Men klippa de faktisk bort det riktige svaret? :o Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Flott det Men klippa de faktisk bort det riktige svaret? :o 5970201[/snapback] Nei, jeg vet bare ikke hva Premenstruell Spenning er eller hva tror du? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hu fikk jo 2 karer til å sette kondom på en banan da, men det ble ikke med... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Flott det Men klippa de faktisk bort det riktige svaret? :o 5970201[/snapback] Nei, jeg vet bare ikke hva Premenstruell Spenning er eller hva tror du? 5970697[/snapback] Eh, mener du seriøst at du ikke vet hva det er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå