Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Neste figur bli nibbler ja

skal lage han så fort ting roer seg ned litt.

 

Neste Års casemod blir Stewie Griffin, ifra Family Guy

 

stewie.jpg

 

Iallefall det som er planen til nå, men er jo nesten et år til neste gang så mye kan forandre deg.

 

Når det gjelder TG så fikk jeg ærespris for mine banebrytende kabinetter av kjente figurer som Tux, Bender i tillegg til årets Leela. Jeg fikk også være dommer for de andre kabinettene som ikke egnet seg i min klasse.

 

Kommer til å legge ut noen bilde ifra TG løpet av kvelden

Lenke til kommentar
har du laget den filme du snakket om ?

 

 

mvh anki

5943536[/snapback]

 

ikke fått tid tl det ennå desverre, men hvis du har TV2:Sebra så blir det om the gathering der på spillmagasinet kl 21:25 i kveld , så stor sjanse for at jeg kommer med der

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar
Det er på TV ikke sant? Når går det?

 

Edit: Hørte at det skulle være en liten "dokumentar" om TG på Discovery også, stemmer det?

5943848[/snapback]

TV2:Sebra ja. kl 21:25 i kveld

 

Discovery var der, skulle egentlig ble intervjuet av de, snakka med de på telefonen osv, men de kom ikke til avtalt tid bort til meg, så det ble iallefall ikke noe intervju på discovery på meg, men mulig Leela var med siden de sa det har vært der mens jeg sov

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Skulle Discovery lage en dokumentar om The Gathering, eller dataparty generelt? Hvor lenge tror du vi må vente før det blir sendt på tv?

 

EDIT: Hu blondina fra Rikets Røst var der jo også og fartet rundt med kamera folk... kanskje det kommer på torsdagens sending :)

Endret av briktern
Lenke til kommentar
Skulle Discovery lage en dokumentar om The Gathering, eller dataparty generelt? Hvor lenge tror du vi må vente før det blir sendt på tv?

 

EDIT: Hu blondina fra Rikets Røst var der jo også og fartet rundt med kamera folk... kanskje det kommer på torsdagens sending :)

5944195[/snapback]

 

JA HUSKER HO DAMA JA :GRRRRRRRRRRRRR

 

hun intervjuet meg, husker jeg har sett ho før, men slo meg ikke inn før etter hun hadde intervjuet meg :(

 

Blir sikekrt dumma ut på tv :p

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...