Bizardo Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 når skal du begynne med nibber ? mvh anki 5759958[/snapback] nibbler skal jeg begynne med så snart leela er ferdig Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sorry, Bizardo. Ideen din er sikkert velment, men jeg tror det lyset ødelegger mer enn det hjelper. Ryggen hennes skal ikke lyse. 5760320[/snapback] Kanskje du ikke har lest det eller du mener noe annet, men man skal kunne slå av og på lysene... sånn at når folk vil se inni ho, kan man bare sku på en bryter, og da kommer lyset, sånn at man kan se. Når man er ferdig med å se i invollene, kan man bare slå de av igjen... og det ødelegger ingen ting! tror jeg:P Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Sorry, Bizardo. Ideen din er sikkert velment, men jeg tror det lyset ødelegger mer enn det hjelper. Ryggen hennes skal ikke lyse. 5760320[/snapback] Kanskje du ikke har lest det eller du mener noe annet, men man skal kunne slå av og på lysene... sånn at når folk vil se inni ho, kan man bare sku på en bryter, og da kommer lyset, sånn at man kan se. Når man er ferdig med å se i invollene, kan man bare slå de av igjen... og det ødelegger ingen ting! tror jeg:P 5760815[/snapback] helt enig, lys for show er bare teit. så snart man er ferdig med å se inni, så slukker man lyset Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe, OK! Hvis du vil ha skikkelig leselys inni der, kan du kjøpe ei billig (60 kroner) arbeidslampe på BILTEMA. Det er lysstoffrør med elektronisk tenning :-) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette minner meg litt om denne stripen, hvor mange ser egentlig bak? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg regner med at denne casemodden vil bli beglodd fra alle kanter. :-D Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Good new everyone. Neste uka har jeg fri fra mandag til og med torsdag. Da blir det knallhard jobbing med Leela. og forhåpentligvis blir jeg ferdig da. skal jobbe med henne både natt og dag . så på slutten av neste uke så blir det nok en update og kanskje en videosnutt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva er jobben din, Bizardo? /Gleder meg til oppdatering... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hepp, good news ja Gleder meg, lenge og vente, men da har du sikkert gjort mye Øyvind Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hva er jobben din, Bizardo? /Gleder meg til oppdatering... 5774548[/snapback] Jobber på hydro aluminium. Støper aluminiumsbolter osv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kult. Derfor du bruker så mye aluminium i moddinga di :-) Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Kult. Derfor du bruker så mye aluminium i moddinga di :-) 5777972[/snapback] tja, tar med meg noen små skrap deler hjem noen ganger som kan være kjekk å ha Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Dere lurer sikkert på hvordan det går med Leela på fridagene mine. og det går veldig bra faktisk. i dag skal jeg lage ledd i beina hennes. slik at hun klarer å holde balangsen og slik at jeg kan justere sittestillingen uten at skumgummibeina bøyer seg i alle retninger. alle kabler skal også settes på plass og skal fikse litt på skoene hennes. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Høres bra ut. Keep going! Endret 22. mars 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Vet du når neste update blir ? Skal hun kunne stå rett opp og ned ? mvh anki Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 veldig imponert. Godt noen og enhver har sine fetisjer Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Vet du når neste update blir ? Skal hun kunne stå rett opp og ned ? mvh anki 5791623[/snapback] Nei hun skal sitte på kne akkurat som på bildet i første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå