Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal dekke til littpå innsiden av toppen hennesslik at kun innsiden lyser og at toppene hennes ikke lyser opp.

 

vel skal ha externe disker ja hvor den ene externe skal være formet som nibbler,men må jo fremdeles ha en disk med windows på og den kan ikke være extern

Lenke til kommentar
Det ble litt fjortissaktig med den nettingen og neonlyset.

Jeg hadde likt bedre om hun var mer realistisk...

 

Men ellers: Meget bra arbeid .-)

5754716[/snapback]

 

er blacklight, skal dekke til inndersiden av toppen hennes,slik at bare chippene på hovedkort et lyser,siden jeg har farga de med uv tusj

Lenke til kommentar
Ser bra ut, men hva er det som stikker ut til venstre oppe på ryggen (se bilde)?

5754680[/snapback]

 

det er en 60 mm vifte til strømforsyningen, strømforsyningen er egentlig vifteløs,men kjøleribba stikker for mye ut ,så jeg snudde den inn mot kroppen og trenger derfor en vifte for å få kjølt den ned.

så snart jeg har fått dekt til toppen på innsiden vil kun hovedkortet lyse opp siden alle chippene er uvfarget. bruker blacklight. jeg kommer neppe til å ha blacklight på hele tiden, bare når folk vil se inn i pc'n for å få bedre oversikt.

Lenke til kommentar
Må innrømme jeg ble skuffet da jeg så lysene du hadde satt inn. (minner meg om pcen min tidligere :p )

 

Men det kan jo bli ganske tøft når det blir som du sier du har tenkt det til ;)

 

Ps: Hvordan har du tenkt å feste den 120mm vifta? Bare henge den i nettingen? :o

5758130[/snapback]

 

skal ikke bruke lyset hele tiden, har jo montert av og påknapp, men skal gjøre det slik at kun chippene på hovedkortet lyser siden det er blacklight jeg har satt inn.

 

Skal henge vifta i nettingen ja. derfor nettingen er der, for å slippe luft inn, hvis ikke blir det alft for varmt inni der.

Lenke til kommentar

Helt ærlig:

Neonlys, eller noe som helst annet lysende, har ikke noe å gjøre i ryggen på ei jente.

 

Et kaldt, blått lys hadde kanskje sett tøft ut i magen på Bender,

men har overhode ikke noe å gjøre i Leela.

 

Sorry, Bizardo. Ideen din er sikkert velment, men jeg tror det lyset ødelegger mer enn det hjelper. Ryggen hennes skal ikke lyse.

 

Hvis det ikke var for det med luftkjølingen, skulle det jo ikke vært netting der i utgangspunktet... Men en helt vanlig T-skjorte.

 

Hvis du har for lite å gjøre, kan du jo lage slik at du ikke trenger hullet i ryggen.

Vannkjøling kanskje? Eller luftekanaler til armhulene?

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...