lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Han må jo komplettere Futurama-bølinga da.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 skal begynne med nibbler etter helga iallefall, men han blir bare et eksternt harddisk kabinett. hvem jeg skal lage neste år er hemmelig ennå, men blir presentert på TG Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Gratulerer med omtale i Fransk media, da Bizrdo! Kommer å hilser på deg og Leela i April jeg! Redigert: Blir Nibbler også ferdig til TG eller? Endret 3. mars 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 når blir neste update `? godt jobba Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer med omtale i Fransk media, da Bizrdo! Kommer å hilser på deg og Leela i April jeg! Redigert: Blir Nibbler også ferdig til TG eller? 5693905[/snapback] Nibbler skal også bli ferdig til TG håper jeg, skal jobbe både dag og natt for å få ferdig. neste update vet jeg ikke når blir, sikkert neste uke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg må bare spørre om du får noe særlig fritid eller om du har viet all din tid fram til TG til modding? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg må bare spørre om du får noe særlig fritid eller om du har viet all din tid fram til TG til modding? 5695601[/snapback] Rekker ikke noe kveldskos med Leela hvis det er det du hinter etter nei lite fritid og masse modding ja + at jeg jobber skiftarbeid. men offrer alt for modding Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hehe herlig svar;) det er synn at jeg ikke for hilset på henne på tg:( (kunne ikke komme) men håper at ikke allfor mange folk begynner å ta på henne der Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bra Stå på! *Følge med videre* Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Update kommer på søndag denne uka,Stay tuned Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 gleder mej som en liten unge Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Venter spent på å få se et stykke pent arbeid Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det blir morsomt med update ja! Gleder meg til innmaten kommer på plass egentlig, hva har du av planer inne i Leela? Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 skal du ha noe spess inni ho bortsett fra dataen og webcam? på bender hadde du jo en stemme... skal du ha noe sånn ultra kult på Leela og? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Han hadde vel tenkt på en stemmelignende greie inni her og såvidt jeg husker.. Men det var noe som kom i veien.. At det ble for mye bråk rundt der ellerno;p Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Må inrømme at jeg ikke har sett Futurama før og derfor ikke kan utale meg på likheten men drit kult blir det uansett (håper på like bra/bedre casemod en Bender(riktig navn??)) edit: slenger på en "c" jeg Endret 9. mars 2006 av T homas Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Må inrømme at jeg ikke har sett Futurama før og derfor ikke kan utale meg på likheten men drit kult blir det uansett (håper på like bra/bedre asemod en Bender(riktig navn??)) 5715833[/snapback] Tviler på at det blir bedre asemod men.. hehe... tror denne blir bedre enn bender Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 steike....ble mektig imponert da jeg så de siste bildene her. Har lest gjennom hele tråden nå, og er imponert over hvor mye arbeid du har lagt ned i denne. Gleder meg til å komme å se (ikke røre ) på TG hehe Grattis med all omtalen i media btw. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Har det blitt noe arbeid ser du lovet update i morgen,gleder meg Endret 11. mars 2006 av T homas Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 *Glede seg til update i morgen*. Skjønner ikke hvordan du klarer å lage de figurene så fine jeg :S . Du er UTROLIG god i casemodding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå