ovinn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Übernice!! Det begynner å ta form da! Cant wait untill next update Øyvind Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 virkelig et nydelig stykke (arbeid) må innrømme at jeg var litt skeptisk til arbeidet ditt underveis, men nå som du er snart ferdig så må jeg bare si: WOW (og da mener jeg ikke det søplespillet alle spiller ) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det ser ut som om det er kaldt i stua di... Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 syns nevane er litt store...ser ut som arbeidsnevane til fadern det der...og han er tømrar :S Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ansiktet så litt rart ut forfra. MEN SYKT BRA JOBB! KUTGW! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 syns nevane er litt store...ser ut som arbeidsnevane til fadern det der...og han er tømrar :S 5653695[/snapback] ja de er litt store har ikke fiksa de ennå, lettere å se størrelseforhold når man begynner å nærme seg slutten slik at man kan finpusse da Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Heppz.. lurte på om jeg kunne bruke ett bilde av Leela i ett annet forum.. sefølgelig med link å kredit til deg.. Tenkte jeg skulle tipse om den geniale casemodden din Vil skrive en artikkel å legge inn på ITpro tenkte jeg Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 I de fleste forumene er det ikke lov å reklamere for andre... gi linker til andre slike sider osv... så tviler på at det er lov... Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Heppz.. lurte på om jeg kunne bruke ett bilde av Leela i ett annet forum.. sefølgelig med link å kredit til deg.. Tenkte jeg skulle tipse om den geniale casemodden din Vil skrive en artikkel å legge inn på ITpro tenkte jeg 5655358[/snapback] er greit det for meg iallefall , så lenge du skriver at det er mitt prosjekt Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 da har jeg fått det der om meg og bender, tux og leela i et fransk pc blad skjønner ikke hva som står, men kult at jeg er i utenlandske blad legger med en scan ifra bladet som vedlegg Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det var kult, da.. Det har du fortjent..! Dette blir en veldig kul serie tilslutt... KUTGW Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Nice Du har ikke tenkt på å lage alle hovedpersonene i Futurama da? Så får du en liten utstilling til slutt.. Grattis med (enda en?) reportasje i et utenlandsk blad : ) Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Rått! Bender2: Bruk kjøleskap-typ-kjøling så har du alltid en kald cola i magan Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Rått! Bender2: Bruk kjøleskap-typ-kjøling så har du alltid en kald cola i magan 5662500[/snapback] Hvor skal alle delene da? er ikke plass i hodet Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Rått! Bender2: Bruk kjøleskap-typ-kjøling så har du alltid en kald cola i magan 5662500[/snapback] Hvor skal alle delene da? er ikke plass i hodet 5663193[/snapback] Neh, så da må det kanskje bli Bender 2 mao. Eller en feit bender med en øl-mage luke slik at det blir mer plass i magan. Men hadde vært fett å åpne luken og ta ut en duggkald cola og sette i hånda på'n. Og putte en ny cola i magan for kjøling Dette er vel ikke så utrolig seriøst ment da.. venter bare sånn på neste Leela update! Måtte få tiden til å gå, Bizardo ftw! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bare en liten ytre feil jeg vil påpeke, og det er at puppene burde hatt samme størrelse som i serien. De der hadde litt annen dim Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er litt enig med det om puppene, men greit nok. Fant forresten enda en artikkel her: http://itpro.no/art/8891.html Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Når blir neste update? og du burde kanskje styre deg med de brystene eller er det kanskje litt for sent nå? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Når blir neste update? og du burde kanskje styre deg med de brystene eller er det kanskje litt for sent nå? 5683367[/snapback] Vet ikke når neste update blir, regner med neste uke. vel aldri for sent å gjøre noe, men syns størrelsen er helt grei jeg, blir kanskje litt lettere å se når jeg får på klær. skal prøve å fikse sko og sette inn hardware løpet av helga Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hva blir neste prosjekt? Shrek? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå