spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altså ikke hele hånda som skal være en usbflash greie, jeg bruker jo en thumbdrive, altså en Tommel. så det er kun tommeltotten som skal være sånn ,usb kabeln ligger der for at jeg sskal tre den ut til tommelen , slik ta jeg kan ta av tommelen, og bruke den som en 256 MB thumbdrive 5627447[/snapback] Aha,... kun tommelen, råbra idé Lenke til kommentar
Danzanc Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kommer håret i veien for webcammet i øyet? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 godt poeng... kan nesten se sånn ut på bildene. Har du tenkt på det Bizaro? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Men hvordan blir det med håret til Leela når hun skal sitte på i bilen? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Men hvordan blir det med håret til Leela når hun skal sitte på i bilen? 5630031[/snapback] Les teksten! hestehalen er jo avtagbar Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Kommer håret i veien for webcammet i øyet? 5629741[/snapback] niks det går bra, planlagt og tilrettelagt Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis du ser litt etter på bildet ser du at håret er litt på siden av hodet, ikke rett forran Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 vet du noe om når neste update blir Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 vet du noe om når neste update blir 5630755[/snapback] Hmm vet ikke, blir nok så snart armene er ferdig og hardware er satt i ryggen. jeg er i crew i et lan som skal være førstkommende helg og er en del planlegging osv der så jeg vet ikke hvor mye jeg rekker, selv om jeg har lyst at Leela skal bli ferdig til den helga, men kan prøve Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Gode nyheter, har fått festa den ene arma med stålplast nå, og vil si at det var solide greier, kan løfte hele Leela etter arma uten at den går istykker, så dette skal nok holde og kommer til å gå fort blir vel en update løpet av onsdag eller torsdag vil jeg tro Endret 19. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 WoW Bizardo, dette blir bedre og bedre Hvis jeg har forstått riktig, den USB Thumbdriven, er det flashdisk? 256? Ellers høres det bra ut med at du har fått festet armen ordentli, gleder meg til bilder Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 "Tipptopp tommel opp," til dere som har sett Idol, så blir det en helt annen betyding nå ... Blir kjempebra detta... KUTGW! Heftig å kunne løfte hu i en arm, da Skal du danse med hu, også? (Huff, sett på for mye "Skal vi danse?" Lenke til kommentar
Danzanc Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kommer håret i veien for webcammet i øyet? 5629741[/snapback] niks det går bra, planlagt og tilrettelagt 5630525[/snapback] Men daså ;p Så bare sånn ut på bildene seh Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Som jeg har sagt, om du ser godt på bildet ser du at håret er lit på siden av annsiktet Og Trussl: Hva betyr "Tipptopp tommel opp" i Idol da? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er en som sier det hele tida der... Husker ikke hvem.. Mener da det var i Idol.. tror det var det.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er en som sier det hele tida der... Husker ikke hvem.. Mener da det var i Idol.. tror det var det.. 5647332[/snapback] Det var det Litt rar men ;p Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Liten bildeupdate. noen som sa at halsen ble for lang, vet ikke om dette stemmer. hva syns dere? er jo vanlig menneskelengde på halsen. men fingrene er litt for tykke iallefall Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det begynner å se bra ut nå . Jeg tror ikke halsen blir for lang . Men det er kanskje lettere å se med klær på... Men de øyevippene så kanskje litt rare ut eller? Hvis jeg hadde kommet gående inn i stuen din med en naken dukke på knær, ville jeg fått noen bange anelser tror jeg Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Oh... pr0n Var skam rå! Godt jobba Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det ER jo Leela jo! DriItTbRa!! Gleder meg til du får gjordt mer. Og klør i fingrene etter å begynne selv! Edit: Nerdeprono! Powers: "ooh behave" Endret 23. februar 2006 av aeinstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå