Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang?

5605666[/snapback]

 

hadde jeg hatt en Xbox 360 så hadde jeg garantert laget en mod. liker ikke å ha noe orginalt, alt må modifiserest

5606660[/snapback]

Tvangstanke?

5606765[/snapback]

 

hehe, jeg liker ikke å ha noe som alle andre har og vil gjøre alt mitt spesielt, derfor :p

og så ser det mere spennende ut

Lenke til kommentar
Update kommer i løpet av helga, på lørdag eller søndag, tar desverre så lang tid før alt tørker og stivner og vil ha med mest mulig på denne updaten derfor ikke før i helga.

LCD display blir også på plass i armen :)

5615500[/snapback]

 

 

hva slags lcd display skal du ha ?

5616286[/snapback]

 

et 20x4 character display sponset av hammar.no. Blå bakgrunnsbelysning og hvit skift

Lenke til kommentar

Huff. store problemer med å få festet armene :cry:

armene blir rett og slett for tunge. tror jeg må skjere bort en del av isoporen på de og bruke de som form og lage hele armene av stålplast med glassfiberduk for at de skal holde, festemekanimen min holdt bare i 2 dager :hmm:

Men det kommer likevel en update i kveld. men desverre så blir det nok ikke så stor update som forventet pga dette. Ikke alt kan gå som planlagt desverre. regner med å ha en update klar innen kl 20 siden jeg jobber fra kl 06 til kl 18 i helga så rekker jeg ikke å begynne med stålplast før løpet av neste uke.

 

Mulig det er nok å lage halve armen av stålplast slik at de får et langt feste, men det spørs vel også hvor mye løsemiddler som er i stålplasten, slik at isoporen ikke blir løst opp så det beste er vel å få hele armene i samme matrialen, men tror også at armene blir bedre og sterkere hvis jeg gjør det på den måten. vil jo ikke at armene plutselig skal falle ifra hverandre på TG.

 

jeg som var så godt i gang nå, trodde jeg faktisk skulle bli ferdig med Leela neste uke. men dette vil absolutt hindre prosjektet at det blir ferdig 14 dager senere iallefall, men likevel i god tid før TG :thumbup:

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...