-montana- Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 den var ikke dum. hehe . kommer å besøker deg på tg06 jeg:) du flink det skal du ha:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Detta blir bare bedre og bedre Stå på Bizardo Lenke til kommentar
leffern Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg bruker ikke å legge inn kommentar, men måtte bare legge inn et og si at det såg 100 ganger bedre ut med isopor parykk Og imens jeg satt her; hadde vært sinnsykt kult om noen med überskills hadde laget en xbox 360 casemod! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang? 5605666[/snapback] hadde jeg hatt en Xbox 360 så hadde jeg garantert laget en mod. liker ikke å ha noe orginalt, alt må modifiserest Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang? 5605666[/snapback] hadde jeg hatt en Xbox 360 så hadde jeg garantert laget en mod. liker ikke å ha noe orginalt, alt må modifiserest 5606660[/snapback] Tvangstanke? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang? 5605666[/snapback] hadde jeg hatt en Xbox 360 så hadde jeg garantert laget en mod. liker ikke å ha noe orginalt, alt må modifiserest 5606660[/snapback] Tvangstanke? 5606765[/snapback] hehe, jeg liker ikke å ha noe som alle andre har og vil gjøre alt mitt spesielt, derfor og så ser det mere spennende ut Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det finnes allerede en slik casemod. Det vil si: vanlig Xbox, ikke 360-versjonen. http://www.mini-itx.com/projects/i64xbox/ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det finnes vel mange, men alle ligger nødvendigvis ikke på nettet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Gleder meg til Fredag update Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Update kommer i løpet av helga, på lørdag eller søndag, tar desverre så lang tid før alt tørker og stivner og vil ha med mest mulig på denne updaten derfor ikke før i helga. LCD display blir også på plass i armen Endret 16. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Take your time! Ikke forhast noe, bedre å ha det perfekt Kønge jobbing!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Update kommer i løpet av helga, på lørdag eller søndag, tar desverre så lang tid før alt tørker og stivner og vil ha med mest mulig på denne updaten derfor ikke før i helga.LCD display blir også på plass i armen 5615500[/snapback] hva slags lcd display skal du ha ? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Update kommer i løpet av helga, på lørdag eller søndag, tar desverre så lang tid før alt tørker og stivner og vil ha med mest mulig på denne updaten derfor ikke før i helga.LCD display blir også på plass i armen 5615500[/snapback] hva slags lcd display skal du ha ? 5616286[/snapback] et 20x4 character display sponset av hammar.no. Blå bakgrunnsbelysning og hvit skift Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Må få uttrykt meg igjen. Blir bare mer og mer imponert over hva et menneske klarer å bistå med bare med litt fantasi. Bizardo, stå på slik. Mektig imponert over arbeidet ditt Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kanskje han Bizardo kan lage det også en gang? 5605666[/snapback] hadde jeg hatt en Xbox 360 så hadde jeg garantert laget en mod. liker ikke å ha noe orginalt, alt må modifiserest 5606660[/snapback] Du kan jo spørre om spins på det også da. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Huff. store problemer med å få festet armene armene blir rett og slett for tunge. tror jeg må skjere bort en del av isoporen på de og bruke de som form og lage hele armene av stålplast med glassfiberduk for at de skal holde, festemekanimen min holdt bare i 2 dager Men det kommer likevel en update i kveld. men desverre så blir det nok ikke så stor update som forventet pga dette. Ikke alt kan gå som planlagt desverre. regner med å ha en update klar innen kl 20 siden jeg jobber fra kl 06 til kl 18 i helga så rekker jeg ikke å begynne med stålplast før løpet av neste uke. Mulig det er nok å lage halve armen av stålplast slik at de får et langt feste, men det spørs vel også hvor mye løsemiddler som er i stålplasten, slik at isoporen ikke blir løst opp så det beste er vel å få hele armene i samme matrialen, men tror også at armene blir bedre og sterkere hvis jeg gjør det på den måten. vil jo ikke at armene plutselig skal falle ifra hverandre på TG. jeg som var så godt i gang nå, trodde jeg faktisk skulle bli ferdig med Leela neste uke. men dette vil absolutt hindre prosjektet at det blir ferdig 14 dager senere iallefall, men likevel i god tid før TG Endret 18. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 det er i motbakke det får oppover... men seriøst, synd du ikke får festa de bedre, men du er jo såpass skilled at denne stålplasten burde vel bli like bra eller bedre håper jeg/vi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 det var synd med armene Bizardo, men du får det nok til Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) blir vel bra, har fått mamma til å handle inn stålplast i dag, så mulig jeg rekker å begynne i kveld eller i morra. så det blir vel ordnings til slutt håper jeg. gir ikke opp før jeg får alt helt bra Endret 18. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå