Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg synes du har funnet bra sko. Sko1 synes jeg ser mest Leela ut, men sko2 og 3 er også bra sko i hennes stil. Men sko4 blir for jålete og usporty. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Må nok si meg enig med Simen1 her, men du kan også være heldig å finne helt perfekte sko Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Enig med Simen1, men hadde du funnet sko uten knyting og jevn såle som leela har, da har du gjort det ;D Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tror jeg ville valgt sko nummer 1... Men den mangler litt former bak, ovenfor hælen.. Burde gått litt mer inn som sko nummer 4 hvis man er perfeksjonist.. Kanskje en litt større hæl også en cm ca. Det var en eller annen eppsiode jeg faktisk nylig så av Futurama der Leela hadde kjøpte seg nye sko. Sesong 2 eller 3 ett sted.. Jeg får se om jeg finner eppisoden når jeg kommer hjem, så jeg får slippe å mimre feil Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg likte best sko nummer 1. Her er noen bilder av Leela med sko på: http://homepage.eircom.net/~yellowbeard/Leela.gif http://simpsonovi.comics.cz/Futurama/Leela.gif Pokker, hvorfor får jeg ikke til IMG? Endret 8. februar 2006 av Kerrigan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Synes at Leela brude være litt mere "rosa" hun ligner litt på en Asiat nå egentlig. uten skrå øyne og små pupper da kroppen ble nice BTW! keep up the good work! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Synes at Leela brude være litt mere "rosa" hun ligner litt på en Asiat nå egentlig. uten skrå øyne og små pupper da kroppen ble nice BTW! keep up the good work! 5575252[/snapback] den blir mere rosa, men ikke før kroppen er helt ferdig, er ikke noe vits i å legge på flere lag med akrylisk masse, og så male henne og så legge på flere lag, så snart hele kroppen er satt isammen på ordentlig måte så skal hun få riktig hudfarge Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ikke 4 1 var jo kulest men fra bildene er 2 best? og tre var litt mer sånn jeg forestilte meg hun skulle ha... Konge jobbing. Det ble bedre enn jeg trodde det kom til å bli litt... små pupper? ellers: NICE! Hva med å lege en mekanisme som får brystkassa til å heve og senke seg... som at hun puster ? Lenke til kommentar
antex Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hadde nok gått for sko 1. synes leela blir kjeme fin jeg, godt jobba. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Tror jeg kommer til å lete litt mere etter sko, slik jeg finner noen helt perfekte Lenke til kommentar
spyro Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er ikke en dum idé å lete litt mer nei. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tror jeg kommer til å lete litt mere etter sko, slik jeg finner noen helt perfekte 5586594[/snapback] Husk å finne noen med en impulsiv grønn stripe ;-) Anthology of interest 1 Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hair sneak preview jobber med nytt hår etter som at parykken rett og slett ble for dårlig. dette er bare et lite bilde om hvordan sånn ca håret kan bli. masse jobbing med det ennå og skal males lilla. En STOR update kommer på slutten av uka etter som at jeg har fri til fredag og kommer til å jobbe fra morgen til kveld med Leela. Endret 14. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) DET gleder jeg meg til :-) Å lage "massivt" hår av isopor er neppe enkelt, men jeg vet at du får det til :-) Du burde kanskje forsøkt mer med en annen, mer "fyldig", parykk? PS. Husk at hun skal kunne være med i bilen. Lager du en stiv hestehale, så sliter du pga. nakkestøtta :-( Tror du bør vurdere flere parykker. Endret 14. februar 2006 av Kerrigan Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hey hey, dette her ser bare sykt bra ut! Respect for dette KUTGW! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) DET gleder jeg meg til :-) Å lage "massivt" hår av isopor er neppe enkelt, men jeg vet at du får det til :-) Du burde kanskje forsøkt mer med en annen, mer "fyldig", parykk? PS. Husk at hun skal kunne være med i bilen. Lager du en stiv hestehale, så sliter du pga. nakkestøtta :-( Tror du bør vurdere flere parykker. 5601582[/snapback] skal lage slik at jeg setter fast en bolt med gjenger i bakhodet, slik at jeg kan skru av og på hestehalen tror jeg. BTW: jeg fant en annen parykk som var veldig bra, bare det at den kosta 2500 kr og det blir derfor for dyrt for meg, derfor lager jeg selv. Endret 14. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Blir bra håret no. Parykk til 2500 kr blir vel litt i drøyeste laget ja Trur det er lurt å lage ein festemekanisme, med tanke på transport osv. Stå på! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe, ja det blir nok i drøyeste laget... Men gleder meg til fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå