ovinn Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Waow! Kroppen hennes ble drit fin! Ikke misforstå;p Godt arbeid der=) nipple bilde siste bilde å;p haha KUTGW!! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg sier bare at dette er sykt bra! gleder meg virkelig til å se hvordan dette kommer til å se ut Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Veldig bra arbeid! Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Canute Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har vel ikke tenkt på å bruke henne til ... andre ting? *hint*hint* Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har vel ikke tenkt på å bruke henne til ... andre ting? *hint*hint* 5562643[/snapback] Ja, bli litt mindre voksen, mann! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Masse griser her i dag haha, neida;p Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ho va jelvi sexy ja;) lykke til vidare. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har vel ikke tenkt på å bruke henne til ... andre ting? *hint*hint* 5562643[/snapback] Ja, bli litt mindre voksen, mann! 5562877[/snapback] Nå vet ikke jeg hva du tenkte på. Kunne f.eks. brukes som stol, eller kanskje kleshenger. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 *tent*Får jeg lov? 5562906[/snapback] Heeey, fingra ifra fatet, she's all mine. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Du har vel ikke tenkt på å bruke henne til ... andre ting? *hint*hint* 5562643[/snapback] Ja, bli litt mindre voksen, mann! 5562877[/snapback] Nå vet ikke jeg hva du tenkte på. Kunne f.eks. brukes som stol, eller kanskje kleshenger. 5563268[/snapback] han mente sikkert å bruke henne som vakt alien på døra hvis det kommer uvedkommende Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mottok mitt komplette futurama sett i dag. Så I`m off og glor, holder mine våte drømmer for meg selv. Om ikke det kom tydelig nok frem; najs vørk! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Svært pent! Men huden er ikke særlig glatt. sandpapir? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sykt bra! Men er enig i at huden på armene kunne hatt en mer "smooth" finish da.. Og igjen, knall arbeid Mester Vangen.. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Utrolig bra! Om du blir ferdig til TG (noe jeg håper) ligger du godt ann til å få min stemme i casemod compon. Jeg har ikke sett noen bedre casemod til dags dato. Noen som tar utfordringen å sette norges beste case modder på plass? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 For å ligne enda mer så nevnte jeg med at hun burde ha mere hår (på hodet) Nå ser jeg også at hun kanskje har fått i seg litt for mys sol, hudfargen kunne ha vært mer "rosa" enn så brun som hun er. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 For å ligne enda mer så nevnte jeg med at hun burde ha mere hår (på hodet) Nå ser jeg også at hun kanskje har fått i seg litt for mys sol, hudfargen kunne ha vært mer "rosa" enn så brun som hun er. Lykke til videre. 5565607[/snapback] håret skal jeg prøve å få gjort noe med hudfargen blir fikset til slutt når alle deler osv er fastmontert Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) har leita litt etter sko til Leela på qxl og fant disse: sko1 sko2 sko3 sko4 Hvem av disse tror dere jeg kan bruke/modifisere litt på? eller bør jeg lete etter bedre alternativer? Endret 8. februar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå