Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Om du greier å fikse håret vil det bli mye bedre. Den parykken har ganske tynt hår ser det ut som.

 

Du vurderer ikke å bruke noe annet enn en parykk da? som f.eks. malt/tegnet isopor, eller noe i den duren istedenfor å bruke faktiske hår/paryikk. Ulempen er jo at frisyren hennes ikke kan skiftes, men tegne-serie figurer hår forandrer seg sjeldent. Tror det vil se bedre ut. Parykken har for lite hår og er for tynt til å været håret til leela.

Endret av unwill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder håret, så skal jeg prøve å fikse litt på det, jeg kan også fikse et annet hår utskjert av samme matriale som hodet og få malt dette i riktig farge med riktig sveis, så kan jeg jo få dere til å ta en avstemmning hva som blir best :)

vil jo prøve å få denne casemodden best mulig.

Lenke til kommentar
Veldig bra bizardo, enda mer bra arbeid ;)

 

OT: Hah DJ-Sonic den var da litt småfrekk?

 

Petter

5540101[/snapback]

 

kommer jo litt ann på hvordan man leser det og da ikke sant ;) la meg gi et eksempel på det.

 

Her = norsk for akkurat der du er nå. Her på engelsk betyr henne og ikke henne`s.

ass på norsk = et sleng utrykk for altså og ass på engelsk, ja det bør jeg vel kanskje ikke nevne :)

 

håper dette forklarer en del :)

jeg for min del gikk etter den norske versjonen og ikke den engelske.

 

så neste gang noen kaller meg små frekk så bør man lære seg å lese to veier ;)

 

men som du ga tegn for, OT. :)

Lenke til kommentar
skal prøv å få tak i det aluminiumsrør som jeg trer inn i hodet og igjennom halsen på leela.Fester det med en låsepinne i nakken slik at hodet sitter fast og ikke faller av.

 

Tatt litt ut av sammenheng hørest dette helt ekstremt ut :D

 

Ser for meg at du skulle sitte på en eller annen offentlig plass å si akkurat det der, og noen overhører deg :whistle:

 

10minutter etterpå er du omringet av politet som spør hvor du har gjort av liket :w00t:

Lenke til kommentar
skal prøv å få tak i det aluminiumsrør som jeg trer inn i hodet og igjennom halsen på leela.Fester det med en låsepinne i nakken slik at hodet sitter fast og ikke faller av.

 

Tatt litt ut av sammenheng hørest dette helt ekstremt ut :D

 

Ser for meg at du skulle sitte på en eller annen offentlig plass å si akkurat det der, og noen overhører deg :whistle:

 

10minutter etterpå er du omringet av politet som spør hvor du har gjort av liket :w00t:

5544320[/snapback]

hehe bra sagt

 

men du glemmer en ting, purken bruker så lang til på å komme til "åstedet" så dersom han da fremdeles sitter der så er det jo opplagt at han er uskyldig :p

 

men huet ble virkelig bra nå. håper du får til et litt bedre hår, den parykken var ikke verdens mest leela venlige design på

Lenke til kommentar

Hva med karbonfiber?

Jeg var innom en hobbyforretning, der de selger fjernstyrte biler og fly for de mer "proffe" entusiastene. Der hadde de ei eske med karbonfiberrør i ulike størrelser.

Det er noe av det hardeste, letteste og sterkeste jeg noengang har sett! Aluminium, gå hjem og legg deg!

 

Hvis du trenger en stang gjennom hodet og nakken, er karbonfiber veien å gå!

 

Steike, det materialet er inspirerende!

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
dægern...byrjar å nærma seg seriøst handtverk dette her, er ikkje langt ifrå at du kan ha dette som levebrød...laga kabinett på bestilling o.l.

5545889[/snapback]

Synd det tar lang tid å lage slikt. Blir vel som med smykker ol., en trenger gjerne en jobb ved siden av for å få nok penger.

 

Men nydelig blir det ja.

Lenke til kommentar
Hva med karbonfiber?

Jeg var innom en hobbyforretning, der de selger fjernstyrte biler og fly for de mer "proffe" entusiastene. Der hadde de ei eske med karbonfiberrør i ulike størrelser.

Det er noe av det hardeste, letteste og sterkeste jeg noengang har sett! Aluminium, gå hjem og legg deg!

 

Hvis du trenger en stang gjennom hodet og nakken, er karbonfiber veien å gå!

 

Steike, det materialet er inspirerende!

5546376[/snapback]

 

karbonfiber er fint det, men jeg bruker aluminium med masse Mn (Mangan) i ,disse er knallharde, klare ikke å bøye det ved hjelp av håndmakt iallefall.

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...