Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Måtte bare forsikre meg.

 

Jeg misunner Wangen som kan cruse nedover motorveien med Leela ved siden av seg :-D

Det må være en nerdemagnet!

5489554[/snapback]

 

hehe, skrives med ENKEL V (vangen) og ikke dobbel W :p

 

skal være bøybare bein ja, slik hun kan sitte i passasjersetet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har akkurat laget ferdig ørene til Leela, men blir ike noe update før på søndagskvelden, men trenger litt hjelp av dere der ute på forumet. en kammerat av meg kom meg et kult forslag om å sette inn små mikrofoner i ørene og en liten speaker i minnen, ved hjelp av stemmegjenkjenning og noen keywords som f.eks Home, How old are you, where are you from, casemods, what di you eat osv... så kan hun svare med liksom sin stemme eller web hjelp av en mp3 lyd fil eller noe som spilles av hvis jeg spør henne "is it cool to be a famele oneeyed casemod" så kommer casemod til å aktivere en mp3 fil som f.eks "i'm not a casemod, can't you se that i'm å living woman" eller noe sånnt, finnes det noen program som kan starte slik ting? hadde vært kult

Lenke til kommentar
Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult.

5510575[/snapback]

 

det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet :)

 

må bare finne et litt bedre program hvis det finnes

Lenke til kommentar
Men jeg kom til å tenke på en ting, det er vel mITX hovedkort du har i både Bender og Leela, og det er vel ikke det beste til spill, så det blir vel mest surfing på LAN du drar på?

5510807[/snapback]

 

spiller aldri spill jeg, spill kanskje cs 5-10 ganger i året bare, og det har jeg en AMD64 X2 4400+ med 2 GB ram til :) men driver mest mest videoredigering, programmering osv, men gjør sjeldent det på lan. På lan driver jeg kun med surfing, kopiering av filer, treffer nye mennesker g deltar i casemod compos

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar
Skal alle casemoddene dine være Mini-ITX?

Eller ville du brukt et kraftigere kort hvis Leela hadde vært så feit at det var plass?

 

Jeg er klar over at du har sponsorer i Mini-ITX-bransjen.

5513580[/snapback]

 

vel hadde jeg hatt plass til et vanlig hovedkort i Leela hadde jeg gjerne stappet det inn. men siden jeg vil få ting minst mulig uten modifisering av overkropp dellen jeg hadde skaffet så blri det nok mini-ITX, vet ikke om mine TG07 mod blir mini itx ennå, siden jeg ikke har begynnt med mål på den ennå, men tror nok det blir mini itx der også iallefall før jeg tar mål

Lenke til kommentar
Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult.

5510575[/snapback]

 

det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet :)

 

må bare finne et litt bedre program hvis det finnes

5510618[/snapback]

 

Hva heter det programmet?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult.

5510575[/snapback]

 

det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet :)

 

må bare finne et litt bedre program hvis det finnes

5510618[/snapback]

 

Hva heter det programmet?

5515460[/snapback]

 

 

voice studio heter det jeg fant, riktignok en trail versjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...