Bizardo Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Måtte bare forsikre meg. Jeg misunner Wangen som kan cruse nedover motorveien med Leela ved siden av seg :-D Det må være en nerdemagnet! 5489554[/snapback] hehe, skrives med ENKEL V (vangen) og ikke dobbel W skal være bøybare bein ja, slik hun kan sitte i passasjersetet Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. dette blir bra!! Følgte med på bender også! Men skal du fikse på ansiktet? Det ser litt sån bulkete eller hva jeg skal si ! KUTGW Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 El Netzor: det der har han sagt mange ganger før, og det skal han (har selv spørt, så ekke no bedre jeg;p Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Beklager skrivefeilen, Vangen! Jeg så det stod skrevet med en W en plass, så jeg trodde det var korrekt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Fin mod, du kan også sjekke ut denne. Kanskje du kan plukke opp noen tips? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Hei, har akkurat laget ferdig ørene til Leela, men blir ike noe update før på søndagskvelden, men trenger litt hjelp av dere der ute på forumet. en kammerat av meg kom meg et kult forslag om å sette inn små mikrofoner i ørene og en liten speaker i minnen, ved hjelp av stemmegjenkjenning og noen keywords som f.eks Home, How old are you, where are you from, casemods, what di you eat osv... så kan hun svare med liksom sin stemme eller web hjelp av en mp3 lyd fil eller noe som spilles av hvis jeg spør henne "is it cool to be a famele oneeyed casemod" så kommer casemod til å aktivere en mp3 fil som f.eks "i'm not a casemod, can't you se that i'm å living woman" eller noe sånnt, finnes det noen program som kan starte slik ting? hadde vært kult Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult. 5510575[/snapback] det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet må bare finne et litt bedre program hvis det finnes Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Stilig, men hva om du snakker litt sakte da, så kanskje det reagerer? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Stilig, men hva om du snakker litt sakte da, så kanskje det reagerer? 5510689[/snapback] har prøvd Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Åja, synd..... *har medfølelse for bizardo* Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Men jeg kom til å tenke på en ting, det er vel mITX hovedkort du har i både Bender og Leela, og det er vel ikke det beste til spill, så det blir vel mest surfing på LAN du drar på? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Men jeg kom til å tenke på en ting, det er vel mITX hovedkort du har i både Bender og Leela, og det er vel ikke det beste til spill, så det blir vel mest surfing på LAN du drar på? 5510807[/snapback] spiller aldri spill jeg, spill kanskje cs 5-10 ganger i året bare, og det har jeg en AMD64 X2 4400+ med 2 GB ram til men driver mest mest videoredigering, programmering osv, men gjør sjeldent det på lan. På lan driver jeg kun med surfing, kopiering av filer, treffer nye mennesker g deltar i casemod compos Endret 28. januar 2006 av Bizardo Lenke til kommentar
spyro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Aha, ja når du har slike kabinetter som Leela er det vel en selvfølge at du deltar i casemod compos. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Skal alle casemoddene dine være Mini-ITX? Eller ville du brukt et kraftigere kort hvis Leela hadde vært så feit at det var plass? Jeg er klar over at du har sponsorer i Mini-ITX-bransjen. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Skal alle casemoddene dine være Mini-ITX?Eller ville du brukt et kraftigere kort hvis Leela hadde vært så feit at det var plass? Jeg er klar over at du har sponsorer i Mini-ITX-bransjen. 5513580[/snapback] vel hadde jeg hatt plass til et vanlig hovedkort i Leela hadde jeg gjerne stappet det inn. men siden jeg vil få ting minst mulig uten modifisering av overkropp dellen jeg hadde skaffet så blri det nok mini-ITX, vet ikke om mine TG07 mod blir mini itx ennå, siden jeg ikke har begynnt med mål på den ennå, men tror nok det blir mini itx der også iallefall før jeg tar mål Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva har du tenkt å lage til TG07 da? En hemmelighet? Lenke til kommentar
Danzanc Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult. 5510575[/snapback] det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet må bare finne et litt bedre program hvis det finnes 5510618[/snapback] Hva heter det programmet? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tror nok det er en hemmelighet! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har ikke komt over et slikt program, men det finnes sikkert. Og det hadde vært jævla kult. 5510575[/snapback] det finnes, fant et i går, men det fårstår kun enkeltord, jeg kan liksom ikke komme med et helt spørsmål, da forstår ikke programmet noe, men hvis jeg f.eks sier "casemods", "hello" eller noe sånnt så reagerer programmet og kan spille av forskjellige Leela lydfiler jeg fant på nettet må bare finne et litt bedre program hvis det finnes 5510618[/snapback] Hva heter det programmet? 5515460[/snapback] voice studio heter det jeg fant, riktignok en trail versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå