Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, Leela ser riktig bra ut, gleder med til og se den på TG  :thumbup:

Bare en ting jeg lurer på, hvordan skal du lage armbåndet hennes?  :hmm:

Jaja, blir sikkert bra!  :D  Update snart? lykke til videre

5421320[/snapback]

 

 

vet ikke helt hvordan jeg skal lage den ennå, tror kanskje jeg finner et plastrør, og dekker det med litt stålplast, pusser og feller inn lcd displayet

Lenke til kommentar
Det har vært stille lenge nå...

Skjer det noe med byggingen av Leela, eller har du vært nødt til å jobbe overtid på jobben?

Husk: Deadline nærmer seg, og alle er veldig spent på hva du får til :-D

 

Har du tenkt å ta med parykken til frisør for å gi den riktig "sveis"?

5464398[/snapback]

 

 

som jeg sa i denne posten HER

 

så blir det update slutten på den uka her. jeg har jobbet en del med Leela ja, så update blir det nok denne uka her.

 

når det gjelder parykken så vet jeg ikke ennå, får se, tenker mest på å få bygget ferdig kroppen først

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Update??? hva er det? joda, dere skal få en update :)

rakk desverre ikke å gjøre så mye som jeg trodde jeg skulle rekke, men her kommer iallefall det jeg hadde rukket å lage :)

 

UPDATE

 

Bestemmte meg at jeg måtte begynne på armene, fant ut at den letteste måten å lage de på var med isopor.

kjøpte 2 store isoporplater og begynnte å ta mål og tegne på armene.

 

hands01.jpg

 

skjerte ut med tapetkniv

 

hands02.jpg

 

Ting begynner å ta form :)

hands03.jpg

 

Teipa fast armene til kroppen for å se hvordan det passet

 

hands04.jpg

 

skulle så dekke til armene med samme akrylisk masse som jeg brukte i ansiktet

 

hands05.jpg

 

hands06.jpg

 

hands07.jpg

 

Hendene er nå til tørk og må iallefall være det 1 døgn før det er gjennomherdet.Har ikke festa fast handleddet til selve armene fordi jeg er litt usikker på vinkelen på denne ennå, men det blir så snart ting tørker.

Armene blir ikke festet til kroppen før jeg er 100% sikker på at alle deler på overkroppen er ferdig gjort, dette er pga det er lettere å arbeide med overkroppen når armene ikke er i veien.

 

Har så vidt begynnt med ørene til Leela og webcammet i øyet, dette blir det mere om på neste update. Hvis dere ikke vet det så har jeg laget meg en webside med alle mine mods, den er desverre ikke helt ferdig ennå, men du finner det jeg har laget så langt på vang1.net

Lenke til kommentar
Begynner å ta form dette!;D Kan ennå ikke se helt for meg hvordna hun blir til slutt, hodet som gjør det, syns ikke det ligner, men du gjør sikkert noe med det etter hvert ;)

 

Kutgw! :thumbs:

 

Øyvind

5481654[/snapback]

 

Masse hode arbeid igjen ennå ja :) men vil gjøre ferdig liksom hele dama før jeg begynner med detaljer slik jeg ser liksom helheten.

Lenke til kommentar

Sabla bra! Det er helt utrolig hva du får til. Å bygge sånt helt fra scratch er nok desverre noe jeg aldri vil få til på et slikt nivå =/

 

Gleder meg til du får tid til å gjøre mer detaljarbeid på fjeset. Skal du ta det siste laget med detaljer i pappmasje, formkitt eller noe lignende før du maler over?

 

EDIT: Random idè: Det hadde vært utrolig tøft å bruke et mekanisk tracking kamera til øye, og fått hele øyet med "pupillen" til å følge deg rundt i rommet. Sikkert alt for komplisert til å få til å fungere på en god måte men...

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Fytterakker'n de armene og hendene ble bra!

Har du tenkt å låse dem fast, eller hengsle dem?

Husk at hvis de er helt stive, så brekker de lett, så de må i det minste være avtagbare...

 

Fint hvis du bygger henne så hun kan sitte på en stol også. da blir det lettere å ha henne i passasjersetet framme i bilen. Det er VIRKELIG noe å prioritere!

En så flott casemod må fraktes som et menneske, ikke legges i bagasjerommet der den blir ødelagt.

Vanlig stol og sikkerhetssele er tingen.

Lenke til kommentar
Fytterakker'n de armene og hendene ble bra!

Har du tenkt å låse dem fast, eller hengsle dem?

Husk at hvis de er helt stive, så brekker de lett, så de må i det minste være avtagbare...

Fint hvis du bygger henne så hun kan sitte på en stol også. da blir det lettere å ha henne i passasjersetet framme i bilen. Det er VIRKELIG noe å prioritere!

En så flott casemod må fraktes som et menneske, ikke legges i  bagasjerommet der den blir ødelagt.

Vanlig stol og sikkerhetssele er tingen.

5488178[/snapback]

 

Han skal det! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...