Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... jeg vet ikke helt enda ansiktet hadde en litt rar farge synes nå jeg i forhold til "orginale" leela

5379565[/snapback]

 

joda fargene er litt feil ennå ja, skal iallefall bytte ut fargene på leppene, de ble rett og slett for skarpe, vanskelig det der med ansiktet :(

men skal bli bra til slutt

Lenke til kommentar

Muggene er fine som de er. Ikke gjør dem mindre. :-)

Hvordan gjorde du det, forresten? Klinte på en masse sparkel?

BH med innlegg?

 

Du har mye arbeid igjen, men det nærmer seg likevel :-)

 

Hvordan har du tenkt å interface alle slags brytere og porter med kabinettet?

Du sa du ikke ville ha USB-porter i skrittet, og resetknapp på muggene...

Men hva vil du ha, da? Ørene? Armen? Nesen?

Det er lurt å tenke ut slikt tidllig, vettu :-) Før alt er limt sammen...

 

Helt til slutt... Hvor holdbar er hun? Er hodet solid? Jeg synes du har en del underlige materialvalg, der jeg ville foretrukket epoxy... :-) Det er litt synd hvis hun går i oppløsning.

Lenke til kommentar
Muggene er fine som de er. Ikke gjør dem mindre. :-)

Hvordan gjorde du det, forresten? Klinte på en masse sparkel?

BH med innlegg?

 

Du har mye arbeid igjen, men det nærmer seg likevel :-)

 

Hvordan har du tenkt å interface alle slags brytere og porter med kabinettet?

Du sa du ikke ville ha USB-porter i skrittet, og resetknapp på muggene...

Men hva vil du ha, da? Ørene? Armen? Nesen?

Det er lurt å tenke ut slikt tidllig, vettu :-) Før alt er limt sammen...

 

Helt til slutt... Hvor holdbar er hun? Er hodet solid? Jeg synes du har en del underlige materialvalg, der jeg ville foretrukket epoxy... :-) Det er litt synd hvis hun går i oppløsning.

5380816[/snapback]

 

bare la inn noen skumgummibiter, men skal gjøre det bedre senere, var bare for å se hvordan det kunne bli

 

alle knapper er på det armbåndet som hun har på handa si. hvis du studerer bildet på første siden i workloggen, så ser du at det er 2 knapper der, en for power og en for restart, + et lcd display. og kanskje en ledning for firewire,usb og headsett på armbåndet i tillegg hvis jeg eventuelt skal koble til digital kamera,thumbdrive eller noe annet. alle ledninger skal kobles til under skoen til leela altså på baksiden. skal kutte opp beinet og legge inn noen plastrør for å tre skøytekabler igjennom fra hovedkortet til hælen. mus og tastatur er trådløst.

 

hodet fallt uheldigvis ned ifra en hylle som var ca 1,5 meter på veggen, hodet var like fint, når dette er så kompakt som det er , men likevel veldig lett så tåler det en del. min første figur casemod Tux, er laget av isopor, jeg har selv prøvd å sitet og stått oppå den, uten at den ble noe tegn til deformasjoner og jeg er 100 kg.

velger byggematrialer etter de jeg kan å jobbe med, epoxy har jeg vært lite borti, mulig det har vært en bedre løsning, men matrialene jeg jobber med funker helt ok så da går jeg for de :)

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar
Hei

 

Du begynner å komme deg nå=) Men jeg kan ikke si jeg er helt fornøyd med formen på hodet, enda.. var liksom litt "ikke-Leela" enda.. Men det fikser du! :)

 

Kutgw!

 

Øyvind

5380581[/snapback]

 

vel jeg er heller ikke fornøyd, men er fremdeles masse jobbing med hodet igjen før det blir ferdig, så jeg får håpe det blir bra. hodet er det vanskeligste på hele dette prosjektet, siden dette spiller mest rolle for at det skal ligne på leela, leela med et hode som hadde lignet bart simposons med lilla hår hadde liksom ikke blitt noe bra. men skal prøve mitt beste til å få det mest mulig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...