DE1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er det en ny futurama mod til TG07? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Er det en ny futurama mod til TG07? 5334635[/snapback] du får vente å se, det blir nok sikkert presantert på TG eler etter TG Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Veit ikke hvor mange det i det hele tatt ER igjen av bølinga nå jeg, så jeg tør ikke gjette.. =S Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Wee.. Takk for julegaven/updaten! Ser bra ut. God jul og godt nytt år til alle! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Noen er bare født med et gen jeg ikke har. Helt utrolig bra arbeidet, pågangsmot og kreativitet uten like. Du burde skaffe deg en paypal så du kan få inn det du trenger til jobben din med det her. (Eller som fulltidsjobb? ) Stå på videre, gleder meg til nye bilder. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tenk deg en fulltidsjobb som case-modder du.. Hadde det passa deg egentlig, Bizardo? Hadde jo vært kos, men man vel komme til et punkt hvor det å pønske ut nye idèen blir like vanskelig som levitere en CRT skjerm med øya.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Tenk deg en fulltidsjobb som case-modder du.. Hadde det passa deg egentlig, Bizardo? Hadde jo vært kos, men man vel komme til et punkt hvor det å pønske ut nye idèen blir like vanskelig som levitere en CRT skjerm med øya.. 5334809[/snapback] fulltids jobb i egen casemodbutikk hadde vært konge, solgt masse stasj og satt inn plexi og neon til kabinettene til folk og byttet ut hardware til ny ferdig modda kabinetter osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette later til å bli utrolig bra greier, blir spennende å se det enderlige resultatet. Har du egentlig oversikt over antall timer du bruker det på her, for det kan jo ikke være få. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Men bare lurte på en ting, hvordan skal du feste hodet til kroppen på leela? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Men bare lurte på en ting, hvordan skal du feste hodet til kroppen på leela? 5337376[/snapback] Lim? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Heihei Ser dritbra ut! Gleder meg til hodet, armer og bein er festet for godt til kroppen, så vi får se hvordan den blir! Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Håper å se den på TG Jeg la penger oppe i koppen som Bender holdt forrige gang. Må ha noe sånn "pengegreier" på denne også. Kanskje sånn at man kan legge en 10 imellom puppa hennes eller noe? Nydelig arbeid! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Mòi mòi! =D God idè.. Skal legge på en femtiøringen nå og da jeg, så får jeg sjansen til å ta på puppa hennes litt mer.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Mòi mòi! =D God idè.. Skal legge på en femtiøringen nå og da jeg, så får jeg sjansen til å ta på puppa hennes litt mer.. 5341705[/snapback] hehe, bare se ikke røre kanskje jeg kan lage en liten boks, der folk kan donere penger til mine fremtidligere prosjekter? eller blir det bare dumt? eller ulovlig? BTW.. jeg og Leela har fått oss TG biletter nå Endret 27. desember 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Lovlig? Ja.. Dumt? Tja, kjør heller PayPal donering.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Lovlig? Ja.. Dumt? Tja, kjør heller PayPal donering.. 5342143[/snapback] paypal ja det hadde ikke vært dumt Lenke til kommentar
spyro Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Hm... hær har det skjedd noe, men Dag-Erik, bare lim er jo kanskje ikke sterkt nok. Endret 27. desember 2005 av spyro Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det er ikke alle som er like fornøyde med Paypal. "Det funker til det går til helvete" er vist en gjenganger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480471 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=310400 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det er ikke alle som er like fornøyde med Paypal. "Det funker til det går til helvete" er vist en gjenganger:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480471 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=310400 5343555[/snapback] Men at noen få får problemer trenger ikke bety at Paypal suger. Det er sikkert over en halv million brukere av Paypal i Norge og kun noen har fått problemer. Husk at folk har fått problemer med Norske baker også. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Enig med Zevs_, jeg har brukt paypal i 6 år uten et eneste problem, så den er bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå