Bizardo Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg er sikker på at det her blir et svært vellykket prosjekt. Med et geni som Bizardo "bak spakene" blir ethvert prosjekt bra :thumbsup:Blir det så det blir ferdig til påsken? 5272219[/snapback] Like bra som bender blir den nok ikke,tror jeg, men den skal bli ferdig til TG. det skal jeg garantere Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da må jeg for en gangs skyld huske å hilse på deg, Bizardo. Tidligere år har jeg stått og beundret dine kreasjoner, men aldri huska å si hei Det er jo litt vanskeligere å lage et kyklopmenneske enn hva det er å lage en robot da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Blir jo bare bedre og bedre.. syns hodet ligna ganske så bra jeg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Utrolig bra Bizardo!!!! Futurama er yndlings-serien min, og du er yndling-karen min! ;P Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette blir fett! Gleder meg til den er ferdig, men jeg må si, så synes jeg ikke det siste bilde ligna veldig mye på Leela. Det ligner jo, men det er liksom ikke Leela. Regner med du fikser litt på håret også videre ettehvert så det kommer nok til å bli Leela. edit: Det lignet veldig på "baby" utgaven av Leela. 5271554[/snapback] vel jo det kan jeg være enig i, men masse jobbing med hodet ennå Hvilken futurama figur er den neste?? Må jo ha alle når du først er i gang Ehmm, ja... Nydelig jobbet. 5271567[/snapback] Tja jeg vet allerede hva neste figur blir men det er hemmelig 5271609[/snapback] Er det lov å håpe på Zoyberg?? Men kjempe arbeid! Bare få riktig form på håret.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Zoydberg hadde vært bra ja! Men tror... Calculon! Han hadde passet perfekt som PC! Endret 9. desember 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette er no av det sykeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes du skal "modde" Bender litt mer... Kle den opp som Gender Bender! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Casemodding har aldri vært min greie, men dette imponerte. Du inspirerer meg. Virker som om fantasien er din eneste grense Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei! Dette prosjektet har jeg god tro på Hodet ble bra, og jeg vet at det kommer til å bli bedre Lykke til videre! - Pain193. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er ser skamflott ut. Helt sant Lenke til kommentar
jowki91 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Glede meg sinnsykt te neste update!! dette blir jo sinnsykt bra! Glede meg te den e ferdig Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dette er et av de mest syke prosjektene jeg har fulgt hittil! Dette ser jo bra ut å! ;P Stå på!! *Glede seg sykt til nesten update* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Dette blir jo bare best Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 hey. Ja helt klart enig med de andre her, dette er bare helt sinsykt rått ! Du har heeelt klart Skills følger med som en hauk på denne GOD WORK ! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Good news everyone NRK kommer faktisk hjem til meg i denne uka og skal filme litt om meg, bender, tux og casemodding Vet ikke helt om dette kun er distriktsending eller om det er i et program som går på NRK1 ennå, men det skal jeg finne ut i løpet av dagen forhåpentlig vis. Når dette kommer på TV vet jeg desverre ikke ennå men så snart jeg vet mere så skal dere få vite det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Og berømmelsen fortsetter! Nesten så jeg blir litt misunnelig, hehe. Men får gratulere så mye! Nok en gang.. Endret 13. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Misunnelig blir man ikke, men det er helt klart at du får som du fortjener. Føler faktisk at jeg blir litt stolt av deg, Bizardo.. Endret 13. desember 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Good news everyone NRK kommer faktisk hjem til meg i denne uka og skal filme litt om meg, bender, tux og casemodding Vet ikke helt om dette kun er distriktsending eller om det er i et program som går på NRK1 ennå, men det skal jeg finne ut i løpet av dagen forhåpentlig vis. Når dette kommer på TV vet jeg desverre ikke ennå men så snart jeg vet mere så skal dere få vite det 5288414[/snapback] Og folk spøkte med VG tidligere :!: The sky is the limit Bizardo! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 For det første: Du er genial når det gjelder modding. For det andre: Jeg må bare spørre: Har du du dame/samboer/kone/osv? En i klassen som nemlig sa: "Han der kan faens meg ikke ha dame" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå