Proben Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ditta blir jaggu feitaste cæbbisen eg har sett! Du e flinke! Det med parykken.. Ta en litt grov netting, form den til slik parykken skal ligge. Form til håret og hell over gelatin. Skulle holde lenge. Litt viktig å ha noe som holder i bunn, ellers blir det fort stygt. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Fikk en mail ifra en jornalist ifra det franske bladet "Technikart Futur" de skulle lage en liten artikkel om bender wee i'm famous eller Bender er famous kommer på trykk om 1 måned sånn ca. jeg får sendt en kopi av bladet i posten når det har kommet på trykk Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fikk en mail ifra en jornalist ifra det franske bladet "Technikart Futur"de skulle lage en liten artikkel om bender wee i'm famous eller Bender er famous kommer på trykk om 1 måned sånn ca. jeg får sendt en kopi av bladet i posten når det har kommet på trykk 5254113[/snapback] GRATTULERER! Du fortjener dette virkelig! Knall bra og stå på videre. Jeg gleder meg virkelig til det ferdige resultatet, og vi som kan norsk har jo den store fordelen av å kunne følge med på worklog'n Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fortsetter det sånn så får du vel snart jobb som industridesigner, stå på! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Da kan jeg røpe så mye at hodet er under produksjon vet ikke om jeg rekker noen update i kveld, men i morra skal det være kommet noe iallefall. Har også bestillt meg hard skumgummi til beina som igjen skal tildekkes med vannbasert akrylmasse for å få litt mere hud finnish på den. Skal prøve å få beina bøyelig, så når jeg drar på TG så kan leela sitte på passasjer setet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Da kan jeg røpe så mye at hodet er under produksjon vet ikke om jeg rekker noen update i kveld, men i morra skal det være kommet noe iallefall. Har også bestillt meg hard skumgummi til beina som igjen skal tildekkes med vannbasert akrylmasse for å få litt mere hud finnish på den. Skal prøve å få beina bøyelig, så når jeg drar på TG så kan leela sitte på passasjer setet 5254410[/snapback] Blir jo dritdigg dette!! update! update! update! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bra detta! Nyhet på catchgamer.no og jøss! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Bra detta! Nyhet på catchgamer.no ogjøss! 5256665[/snapback] oj, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe, så det nå! Tøft det da, skulle vel egentlig ikke mangle. Lurer på hvor lenge det er til før han er på forsida av VG? Noen som vil vedde? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe, så det nå! Tøft det da, skulle vel egentlig ikke mangle. Lurer på hvor lenge det er til før han er på forsida av VG? Noen som vil vedde? 5256951[/snapback] I løpet av helga? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Forside? Tror heller de har om snus, krig og andre skandaler på forsidene denne helgen(OGSÅ).. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg googlet og fant også disse artiklene.... "Bender gets the case mod treatment" "Casemod genius!" "Wicked cool Bender case mod" Vel fortjent. Endret 5. desember 2005 av briktern Lenke til kommentar
jowki91 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gleder meg til å se når den er ferdig! Benderen g tuxen var jo knall bra Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gleder meg til å se når den er ferdig! Benderen g tuxen var jo knall bra Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter :!: 5257727[/snapback] Litt mye smilyer ell? hehe, skal ikke kommentere det jeg. Men tviler vel litt på at de sitter nedi Pakistan og diskuterer Bender modden til Bizardo:P Er jo et håp, men tviler ;p UFTW! Lenke til kommentar
Proben Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Gleder meg til å se når den er ferdig! Benderen g tuxen var jo knall bra Du begynner jo å bli berømt du blir vel snart verdensberømt hvis du forsetter :!: 5257727[/snapback] Spørst hva definisjonen på verdensberømt er. Han er i hvertfall berømt i hele den vestlige verden. Alle med interesse for casemod og/eller spill har hørt om/sett Bender Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Når jeg først i fjor så din Tux fallt jeg for den. Fulgte med på nesten hele byggeprosessen av Bender og håndhilste med'n på TG i år. Nå tror jeg jammen jeg blir nødt til å gjøre noe grisete Neida. Flott prosjekt igjen , Bizardo. Gleder meg. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Blir desverre ikke noen update i kveld, det der hodet tok lengre tid en planlagt, var desverre ikke så lett som jeg trodde + at herdingen tar lang tid Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når blir neste update da? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 vanskelig å se, skal begynne å forme hodet i morra nå som selve klossen til hodet er ferdig, men vet ikke om jeg rekker noe update i morra. får se hvordan det går Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Venter fortsatt spent på å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå