Bizardo Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Futurama-fetish ja.. *ler* Tøft det der da! ble du bare kontakta via mail eller no? 5241965[/snapback] ble kontaktet via mail ja, så ringe de meg etter noen dager da de fikk nummeret mitt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tøft.. Jan Erik Vangen.. Hehe! Fin åpning "Jaaaa..." Fin reklame for Leela-prosjektet (og Bender selvfølgelig da men)! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Konge prosjekt *Følge med* Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Veldig tøft dettan Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vel da får det et lite bilde av meg som Leela Du får desverre ikke høyere oppløsning http://www.ungdomshuset.net/leela/bizardo-as-leela.jpg HAHAHHAHAHAHAHAH 5234878[/snapback] Haha! Du kunne kanskje satt inn en metall pinne av noe slag for å få den "korrekte" hårformen. Det hadde blitt utrolig stilig, og langt fra samme prisen som 40 bokser hårspray! www.tfp.killbots.com/fanart/gq/006_leela-a-&-leela-1.jpg Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 dette er et kongeprojekt! burde lage romskipet eller professoren neste gang det er så lenge siden jeg har fått sett på futurama, så jeg husker ikke hva navnet hannes var. . . husker ikke engang om han hadde noe navn Lenke til kommentar
s0lveq10 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Utrolig tøft casemod prosjekt ! Så bender casemoden din på TC2005 var utrolig rå!Forstod ikke helt hvorfor du ikke vant egentlig Må si denne ser bare ennda råere ut ! KEEP EM COMING Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Slenger meg på "mine-innlegg"-bølgen... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jepp, føler dette blir en bra casemod Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) For å få til den korrekte hårformen kan man jo gjøre som punkere: trelim eller gelatin. Har du først fått formen, holder den en stund (og hvorfor ikke bare abonnere på tråden istedenfor å forsøple med *mine innlegg*-ting. Kjempevanskelig... Ikke ) Endret 4. desember 2005 av baronKanon Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Lag en mod av professoren neste gang da! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 professoren heter hubert farnsworth (med forbehold om skrivefeil ) ellers så var det et tøft bilde Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 må bare få sagt noe til Bizardo: You sick bastard!! ( på en positiv måte! ) Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Spennende prosjekt, gleder meg til å se når dette er fullført. Kom på en liten ide til deg når jeg leste at det skulle plasseres et webcam i øyet.. Hva med et kamera med motion detection? Slik at øyet beveger seg med faktiske bevegelser? Kanskje litt vanskelig å få til, men det er jo også en slik mod som du driver på med Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Så snart jeg har klart å stå opp så skal jeg ivei å kjøpe diverse greier for å lage hodet til leela, så ut på kvelden så blir det kanskje en update. Skal også på møbelhuset å bestille meg skumgummi til beina, og kanskje til hendene. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Spennende prosjekt, gleder meg til å se når dette er fullført. Kom på en liten ide til deg når jeg leste at det skulle plasseres et webcam i øyet.. Hva med et kamera med motion detection? Slik at øyet beveger seg med faktiske bevegelser? Kanskje litt vanskelig å få til, men det er jo også en slik mod som du driver på med 5253581[/snapback] har tenkt litt på det ja, men har allerede fått sponset webcam og skal bruke det. Lenke til kommentar
heggo0 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ser ut som et veldig spennende prosjekt.. Trur det kommer til å bli meget bra! Stå på Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hehe, så genialt. Var og og titta på Bender på TG05, blir stas å se leela på 06 Ønsker deg all lykke med prosjektet! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Dette så stillig ut selv om jeg er ikke sikker på at jeg hadde villet hatt en slik PC selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå