Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud som dere maser!! :p

 

Trenger ikke mase mange på rad (to denne gangen) på om det blir update i morra? jaja, så på siste updaten, husker vi kommenterte det litt, og lurer på om du har gjort noe med det? Blacklighten assa og alt lyset som kom ut oppover ryggen.. Du snakket på at bare Chipsetene skulle lyse? Bare tagger du med tusj rett på? Vil ikke ødelegge noe? hvis ikke.. MÅ prøves ;D

 

Stå på!

Lenke til kommentar

Må kaste meg på "gleder meg til update, kommer den ikke snart"-bølgen her.

 

Men legger til:

Kan du ta flere bilder? Legg ut to og tre vinkler av alle ting.. :p og ta masse oversiktsbilder hver gang :D. Liker bilder jeg ;) Med mindre du prøver å holde mest mulig "hemmelig" for aviser og .... ja.

 

Men gjerne flere bilder enn du har hvertfall :p om du orker..

 

Edit: STÅ PÅ KØNGE JOBBING!

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar

Skal prøve å få ut update på fredag kveld, men kan ikke love noe, sliter litt med å få riktig vinkler på beina og overkroppen, men tror jeg har fått løst problemet, så snart det problemet er løst får jeg satt opp hardware riktig og fåt fiksa flere bilder og en update :)

Lenke til kommentar

Hvilket operativsystem kjører Leela? Bare Windows, eller Windows + Linux?

Hvis du bruker Linux, hvordan får du til klokken hennes da?

Vet du om et bra LCD-program til Linux? :-)

 

Jeg elsker kreasjonene dine.

Selv har jeg ikke plass til en jente på skrivepulten (selv om ei levende dame hadde vært hyggelig), men jeg er da casemodder selv også.

Jeg har kjøpt meg noen DELL Latitude-deler, og skal gjøre den slitne laptopen om til en TABLET :-)

Lenke til kommentar
Hvilket operativsystem kjører Leela? Bare Windows, eller Windows + Linux?

Hvis du bruker Linux, hvordan får du til klokken hennes da?

Vet du om et bra LCD-program til Linux? :-)

 

Jeg elsker kreasjonene dine.

Selv har jeg ikke plass til en jente på skrivepulten (selv om ei levende dame hadde vært hyggelig), men jeg er da casemodder selv også.

Jeg har kjøpt meg noen DELL Latitude-deler, og skal gjøre den slitne laptopen om til en TABLET :-)

5828506[/snapback]

 

Finnes lcd program for linux, men husker ikke navnet for det i farta, men vet ikke helt hva det blir ennå, blir nok windows 2000 i første omgang tipper jeg, siden Externdiskene mine har NTFS filsystem. så snart jeg har konventert diskene til EXT3 så blir det nok linux på leela, men det kommer ikke til å skje før etter TG

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på hvilken Linux Mesteren foretrekker.

Personlig foretrekker jeg alle Debian-baserte systemer (Debian, Ubuntu, Kanotix og Knoppix). Ingenting slår "apt-get install programnavn". Jeg liker den kommandoen mye bedre enn allverdens InstallShield og Wizard.

Og skulle du huske på navnet på det LCD-programmet, så blir jeg veldig glad :-) Vil muligens bruke et 4" LCD-panel i en fremtidig casemod med Linux... Hvis ikke, blir det en tusenkroners mini-TV fra overprisbutikken Clas Ohlson.

 

Jeg gleder meg veldig til oppdateringene på Leela, og legger snart ut min egen worklog.

De som maser på oppdateringer fra Bizardo, kan jo lese om mitt forrige prosjekt:

Mini-ITX (engelsk)

FreeWebs (norsk)

(Jepp, jeg er geirergoy)

Lenke til kommentar
Da lurer jeg på hvilken Linux Mesteren foretrekker.

Personlig foretrekker jeg alle Debian-baserte systemer (Debian, Ubuntu, Kanotix og Knoppix). Ingenting slår  "apt-get install programnavn". Jeg liker den kommandoen mye bedre enn allverdens InstallShield og Wizard.

Og skulle du huske på navnet på det LCD-programmet, så blir jeg veldig glad :-) Vil muligens bruke et  4" LCD-panel i en fremtidig casemod med Linux... Hvis ikke, blir det en tusenkroners mini-TV fra overprisbutikken Clas Ohlson.

 

Jeg gleder meg veldig til oppdateringene på Leela, og legger snart ut min egen worklog.

De som maser på oppdateringer fra Bizardo, kan jo lese om mitt forrige prosjekt:

Mini-ITX (engelsk)

FreeWebs (norsk)

(Jepp, jeg er geirergoy)

5829859[/snapback]

 

foretrekker mandrake, eller mandriva som det nå heter :) Urpmi programnavn og vips innstallet ;)

Kjører Mandriva 2006 på Tux nå

vel du har programmene LCD4linux og LCDproc de programme skal iallefall funke på crystalfontz sine display.

og hvorfor ikke kjøpe LCD Skjerm ifra carputer.no de er jo på 12 volt og tar liten plass :) så slipper du å bruke miniTV

Lenke til kommentar
Ingenting slår  "apt-get install programnavn".

5829859[/snapback]

 

Joh! emerge ftw! (gentoo) :)

 

Da får du med bare det du trenger, ikke en hurv med modprobes i oppstarten som gir deg treig boot osv. Slanke, fine programmer optimalisert for akkurat din maskin og med støtte for bare det du trenger.

 

Det kan selvsagt føles som en ulempe for noen at emerge kompilerer alt under installasjonen, så det går ikke nødvendigvis lynkjapt å installere nye program... men hva har vi vel nye pc'er til?

 

Jattajatta out of topic men så lenge til / siden update jo...

Lenke til kommentar

Takk for svar :-)

Jeg trenger en skjerm som er omtrent kvadratisk og 3.6 tommer, for den skal sitte der som skjermen i et lite oscilloscope har vært. Carputer har bare display med feil størrelse.

 

Har mest lyst til å sette en mini-TV der, men det står på pengene.

Det blir såklart en mini-TV med videoinngang, så den kan vise en miniatyrversjon av desktoppen min.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...