PT Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Altså. All indentering forsvinner når det puttes i [ code]- eller [ html]-tagger (egentlig uansett hvor du putter det), noe som gjør kode vanskeligere å lese. Vennligst fiks? <?php if($google == $gewgle) { echo 'Jejeje'; } else { echo 'nånånå'; } ?> <html> <head> <title>Du er faktisk dum</title> </head> <body> <ul> <li>Jei</li> <li>Njai</li> </ul> </body> </html> I begge disse eksemplene er indenteringen fjernet. Bruk Reply for å se hvordan det egentlig skal være. Om jeg ikke tar helt feil er det en CSS-egenskap som kan endres for formålet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 *host, hark* Ænnyvånn? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Støtter PT i denne saken, dette bør fikses. I tillegg kan jeg jo spørre hvordan det går med støtte for CSS, PHP osv. Var det ikke snakk om at også disse skulle implementeres? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det er noe vi ikke får gjort så mye med egentlig, da det vil bety for mye endring av kildekoden, som vi tross alt må oppgradere senere igjen (og da må alt gjøres igjen9 Så jeg foreslår at dere lufter ideen for utviklerene, og hører om ikke de kan implementere det til neste versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg