Gå til innhold

Taken: Noen ubesvarte spørsmål..(skjult spoilere)

Goliath

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett ferdig Taken, genial serie btw! Men jeg har noen spørsmål som andre som har sett Taken kanskje kan svare på. Spørsmålene mine er spoilere så hvis du ikke har sett serien eller planlegger å se den, ikke les teksen :)

Taken: Noen ubesvarte spørsmål..

1. Hvordan kan han utenjordiske og henne damen i episode 1-2 få en menneskegutt? Ville ikke han ha helt andre gener?

2. Allie, som ble omfanget i en UFO av Charlie og Lisa, har jo spesielle evner. I siste episode drar hun med UFO'en. Ville ikke paret få en ny superunge hvis de bare parret igjen?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett Taken 2 ganger nå. Ligner veldig på The 4400 ja, så jeg var en av dem som begynte å se The 4400 men syntes det ble kjedelig ut i sessong 2.

Men Taken var meget god. Spielberg er en flink mann :)

Er for øvrig en garvet Saving Private Ryan- og Band of Brothers-titter.

SPR har jeg sett rundt 15 ganger :)

Lenke til kommentar
hva med å kanskje besvare mine spørsmål hvis du har sett Taken 2 ganger?

5079050[/snapback]

Tror ikke det er noen definitive svar på spørsmålene dine.

Men jo, genene ville jo ha vært anderledes, og ja de vil få en ny superunge da de ble avlet med hensikt for å kunne unfange en slik unge. Grunnen til at de hadde sex i romskipet var vel fordi de måtte kunne kontrollere at unfangelsen fant sted.

Lenke til kommentar

Synes ikke at serien var noe tess jeg. Var liksom 10 episoder fordelt på en og en halv time. Enkelte episoder var såpass kjedelige at jeg ikke kune vente til den var over. Sorry Spioelberg men dette holdt ikke for meg, selv om enketle av episodene inneholdt mye av det som faktisk ble stilt spørsmål rundt 50 og 60-tallet i den virkelige USA.

Grunnen til at jeg ikke likte serien noe spesielt er i grun at de har brukt nesten over 17 timer bare for forklare at hele greiea gikk ut på å:

Parre to mennesker, en delvis alien og en vanlig menneske for deretter å lage en super alien whf? Var liksom ikke det jeg forventet. Dette ble jeg skuffet over.

Men nå skal jeg prøve å besvare spørsmplene dine:

1. Vel aliens kunne jo skifte form så gutten ble fød med menneskelig utsende. Men tror ikke at han (gutten) viste at han kunne skifte til alien utsende igjen. Gutten var tross alt den første "utgaven"/"mutanten" mennekse/alien.

2. Tror ikke aliens hadde planer om flere enn kun en super aliens. De måtte jo finne ut om prosjektet deres var en suksess.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...