Goliath Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Nå har jeg sett ferdig Taken, genial serie btw! Men jeg har noen spørsmål som andre som har sett Taken kanskje kan svare på. Spørsmålene mine er spoilere så hvis du ikke har sett serien eller planlegger å se den, ikke les teksen Taken: Noen ubesvarte spørsmål.. 1. Hvordan kan han utenjordiske og henne damen i episode 1-2 få en menneskegutt? Ville ikke han ha helt andre gener? 2. Allie, som ble omfanget i en UFO av Charlie og Lisa, har jo spesielle evner. I siste episode drar hun med UFO'en. Ville ikke paret få en ny superunge hvis de bare parret igjen? Endret 27. oktober 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Bump! Taken er jo en genial genial miniserie presentert av Steven Spielberg! NOEN må ha sett den? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Holder faktisk på å følge med på serien, kjøpte den på dvd for en stund siden og er nå komt til episode 8. Har ikke lest spørsmålene din enda, men kan jo se om jeg kan svare på de når jeg har sett serien ferdig.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 hehe, ok! kan vente noen episoder Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har du en link til noe info om serien? (Har vondt i hodet og orker ikke google ) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hehe, den er grei. Link til offisielle hjemmesiden Edit: Funket dårlig i FireFox men som den skulle i IE Endret 28. oktober 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hehe, den er grei. Link til offisielle hjemmesiden Edit: Funket dårlig i FireFox men som den skulle i IE 5073303[/snapback] Oj, den har jeg hørt om.. Er det ikke ganske likt som the 4400? Bortsett fra at man fant ut etter hvert at det ikke var romvesener i the 4400 Endret 30. oktober 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 takk for The 4400-spoileren.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 takk for The 4400-spoileren.. 5074780[/snapback] Beklager Men det er noe du finner ut temmelig fort uanz... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har sett Taken 2 ganger nå. Ligner veldig på The 4400 ja, så jeg var en av dem som begynte å se The 4400 men syntes det ble kjedelig ut i sessong 2. Men Taken var meget god. Spielberg er en flink mann Er for øvrig en garvet Saving Private Ryan- og Band of Brothers-titter. SPR har jeg sett rundt 15 ganger Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 hva med å kanskje besvare mine spørsmål hvis du har sett Taken 2 ganger? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nå har dere fått spoiler-tegn så vær så vennlig å bruk de også og ikke avslør ting for andre brukere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hva med å kanskje besvare mine spørsmål hvis du har sett Taken 2 ganger? 5079050[/snapback] Tror ikke det er noen definitive svar på spørsmålene dine. Men jo, genene ville jo ha vært anderledes, og ja de vil få en ny superunge da de ble avlet med hensikt for å kunne unfange en slik unge. Grunnen til at de hadde sex i romskipet var vel fordi de måtte kunne kontrollere at unfangelsen fant sted. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Synes ikke at serien var noe tess jeg. Var liksom 10 episoder fordelt på en og en halv time. Enkelte episoder var såpass kjedelige at jeg ikke kune vente til den var over. Sorry Spioelberg men dette holdt ikke for meg, selv om enketle av episodene inneholdt mye av det som faktisk ble stilt spørsmål rundt 50 og 60-tallet i den virkelige USA. Grunnen til at jeg ikke likte serien noe spesielt er i grun at de har brukt nesten over 17 timer bare for forklare at hele greiea gikk ut på å: Parre to mennesker, en delvis alien og en vanlig menneske for deretter å lage en super alien whf? Var liksom ikke det jeg forventet. Dette ble jeg skuffet over. Men nå skal jeg prøve å besvare spørsmplene dine: 1. Vel aliens kunne jo skifte form så gutten ble fød med menneskelig utsende. Men tror ikke at han (gutten) viste at han kunne skifte til alien utsende igjen. Gutten var tross alt den første "utgaven"/"mutanten" mennekse/alien. 2. Tror ikke aliens hadde planer om flere enn kun en super aliens. De måtte jo finne ut om prosjektet deres var en suksess. Endret 31. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ble også fryktelig skuffet over denne serien. Hadde store forventninger siden Spielberg var involvert. Synes det var dårlig story og lite fremdrift. I tillegg synes jeg skuespillerne var dårlige....bortsett fra hun lille jenta i de siste episodene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 ................................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå