Gå til innhold

Fem drept av ekstrem muslim


Anbefalte innlegg

Nei okai, hvordan skal du da forsvare politikere våre som daglig legger ned sanksjoner som er DIREKTE med på å drepe folk, ikke med våpen med med ren mangel av mat og drikke.

5106954[/snapback]

 

Daglig ?

Her bør du komme med noen tilleggsopplysninger om hvor du har dette fra! Hvis ikke står ditt utsagn som temmelig tåpelig!

5107003[/snapback]

Her

http://pilger.carlton.com/print/100275

5115088[/snapback]

 

Dette var overhode ikke svar på mitt spørsmål! De artiklene du har kommet fram med er datert til 2002, og har overhode ikke noen relevans i dag. Du skrev i nåtid, "daglig", mens artiklene beskrev noe som har skjedd. Forøvrig var det Saddam Husein som var hovedårsak til at de tingene du refererte til skjedde, i og med at han ikke tok imot tilbudet til "Olje for mat" programmet. Handelsboikotten mot Irak ble også vedtatt av FN, ikke av Vesten alene!

 

Så jeg venter forsatt bevis for utsagnet Quote: "Nei okai, hvordan skal du da forsvare politikere våre som daglig legger ned sanksjoner som er DIREKTE med på å drepe folk, ikke med våpen med med ren mangel av mat og drikke. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"When Madeleine Albright, then the American secretary of state [sic], was asked in an interview on 60 Minutes whether she had considered the resulting death of 500,000 Iraqi children (of malnutrition and disease), she said, ‘We think the price is worth it.’"

 

- Utdrag fra The Politics of Dead Children av Matt Welch

 

http://www.reason.com/0203/fe.mw.the.shtml

5115128[/snapback]

 

Ja, legg skylden på den slemme vesten. Saddam var jo en uskyldsren helgen. Han brukte ikke de inntektene lande fikk på sin elite, sine palasser og det militære. Det er alt de sleeeemme i vesten sin feil.

Lenke til kommentar
Hey, jeg sa de fattigste. Ikke de som gjør det dårligst på skolen, og ikke de som har kriminelle rulleblader. Kravene for å komme inn i millitæret er ikke avhengig av hvor rik/fattig man er.

Klart de er frivillige. Når de ikke har nok penger til å klare seg selv på egen hånd, kommer den amerikanske hæren med tilbud om å "hjelpe" de i livet. Rart at de velger millitæret framfor å leve ett helt elendig liv? De tar jo såklart en sjanse.

5115038[/snapback]

 

Dette har du kilder på regner jeg med?

 

Det er ofte en sammenheng mellom det å være fattig og gjøre det dårlig på skolen. Det er ingen universell sannhet, men statistisk er det en sammenheng (omtrent som at den store majoriteten av muslimer er ikke terrorister, men nesten alle terrorister og de som aktivt støtter disse er muslimer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...