bjornegil Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei Jeg skal oppgradere min bærbare pc med ram?? Kan noen hjelpe meg med hva jeg trenger?? Jeg skal ha inn 512 mb. Og hvor jeg eventuelt kan få kjøpt?? Har prøvd å ringe Toshiba men får aldri svar Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 INGEN SOM VET?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ettersom jeg ser så bruker den DDR ram, og da antagelig disse små SO-DIMM (200pins) brikkene. Om du har 256mb iden fra før kan du kjøpe 256mb til da det antagelig er 2 ram plasser i den. De finner du som regel i de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Som f.eks her kan du få en sånn ram brikke i 512... http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1550 Men jeg er litt usikker å om den bruker disse standardbrikkene, så jeg håper noen andre kan bekrefte det. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Sesteen Jeg satser på at det er rett type. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå