twarr Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei! Eg lurer bære på om pioneer kommer med nye dvd rommer snart? Dei dvd spelereane som er nå, er maange år gamle. nokken som veit? mvh Twarr Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det er vel ikke behov for raskere DVD-ROM enda. 16x DVD har vært max hastigheten i ca. 2 år nå. Tatt i betraktning at DVD filmer spilles av i 1x hastighet og det er svært få programmer og spill ut på DVD, så ser jeg ikke vitsen med å vente på noe raskere. Kan bli lenge å vente Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 kanskje ikke noe raskere, men bedre? stillere? steget fra 105S til 106S var jo ikke hastighets relatert... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Hei! Enig med MrLee, det burde komme nokken nye "finesser" eller.no på de! Men 106s blir VELDIG stille (så og sei uhørbar) når du bruker det lyddempings-programmet til pioneer! Anbefales! Takk for svar! mvh Twarr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 bare synd jeg har 105F(S) da, og egentlig ikke gidder å spandere 500 spenn på en ny DVD-Rom da... :smile: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Godt mulig at det finnes et sånt program til dvd spilleren din også! Bære å leite litt på pioneer sine hjemmesider, så finner du nokk sikkert nokke! mvh Twarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå