Fragment Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Etter en rekke harde fall har min gode 3230 tatt kvelden! Dette er kjipt, men jeg må uansett ha ny telefon. Telefonen ser så jævlig ut at jeg ikke gidder å sende den inn til reklamasjon/reparasjon. Ettersom jeg er blitt svært så avhengig av funskjonaliteten til smartphones, vil jeg ha dette. Har hatt symbian, men er åpen for windows mobile o.l. Mine krav er som følger: Skjerm med minst 176x220 pixler og 65000 farger. Minnekortplass smartphone m/ mp3 (selvfølgelig:)) Pris Ellers er ikke resten så kjempeviktig. Noen som har noen forslag. Ser at den samme telefonen koster 1990 på siba, og det er selvfølgelig fristene, men jeg har jo lyst på en annen telefon også Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Dette sprenger nok priskravet ditt, men jeg ville definitivt gått for en av de nye Qtek/I-mate-telefonene som kommer. http://amobil.no/art.php?artikkelid=19609&side=3 Endret 26. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå