Reggy Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har et Nikon 5200 coolpix. Programvaren som fulgte med fungerer bare delvis. Jeg får ikke brent ut bilder på CD slik at jeg kan levere CD i fotobutikken. Programet fungerer til oppbevaring av fotos, redigering av rød - øyne, skarphet, lys m.m. Er det noen som kan anbefale et annet program jeg kan bruke til å hente ut bilder fra nevnte kamera, lagre dem, redigere dem og brenne dem ut for backup eller levering til fotobutikken?? Jeg er lei Nikon sitt program som jeg har brukt alt for mye tid og irritasjon på å få til. Det håper jeg å være ferdig med. Endret 26. oktober 2005 av Reggy Lenke til kommentar
engekri Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://picasa.google.com/index.html Dekker det brhovet ditt? Har ikke brukt det på en stund så jeg husker ikke hvordan det er. Prøv det i vertfall. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Enig, Picasa er et glimrende gratisprogram til dette bruk! Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Flott og takk. Jeg prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå