willbend Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det må ha sånn rangering i levels som wordpress har og det må være lett og modifisere navn på menyer osv. Er det noen som vet om noe bra? Skal bruke det til en skoleavis. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 AJfork er jo og anbefale og CN ( cutenews ) ? Eller har du prøvd begge før og ikke vært fornøyd ? Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har ikke design klart, det må følge med design. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hmm, design kan lastes ned eller lages selv da Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvorfor ikke bare bruke Wordpress? Hva støtter serveren forresten? Tenker da på databasesystem og sånt. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg synes wordpress blir litt for mye blogg aktig, kan bruke php/mysql Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hmm... Mambo kanskje? Den skal jo funke Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Sjekk ut Drupal Open source, stor brukerskare, kanskje litt mykje å sette seg inn i. Men heilt genialt til ein enkel nettpublikasjon, spør du meg. Det følger med nokre design-templater, enkle å redigere sjølv er dei også. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Jeg bare laga et fra scratch, men ellers takk. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg selv prøvde å installere drupal, men kommer bare til masse feilmeldinger om databasen ved installasjonen Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg selv prøvde å installere drupal, men kommer bare til masse feilmeldinger om databasen ved installasjonen 5113321[/snapback] Om du følger "oppskrifta" i install-fila som følger med i pakken, skal det gå greit. Ingen problem for verken meg (Linux) eller ein bekjent av meg (Windows XP). Det enklaste er nok å ha shell-access, det er ein tabellar samt tabellar etc som må leggast inn. Du finn dokumentasjon på nettsida. Har du følgt denne slavisk? _Enkelt_ er det ikkje, du må gjere ein god innsats for å setje deg inn i korleis ting fungerer, også etter fullført installasjon. Men når det er gjort, trur eg neppe du angrer. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) her er en rekke CMSer Back-End CivicSpace Clever Copy CMS Made Simple CPG Dragonfly Drupal e107 EcwCMS Etomite Exponent --------------eZ Publish Geeklog Joomla LucidCMS Mambo MD-Pro MODx myPHPNuke Ovidentia PHP-Fusion PHP-Nuke phpwcms phpWebSite PHPX PLUME CMS Postnuke Props RUNCMS Siteframe SPIP TikiWiki toendaCMS Typo3 Website Baker Xaraya ------------XOOPS YACS! Endret 7. november 2005 av Unlimited Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg trenger noe som er enkelt å installere, og som er lett å modifisere (layout), og som jeg kan legge til undersider på.. Noen forslag? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 eg får denne feilmeldingen med drupal Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'drupal@localhost' (Using password: YES) in /web/www/frac/users/gamer/drupal1/includes/database.mysql.inc on line 31Access denied for user: 'drupal@localhost' (Using password: YES) Lenke til kommentar
???????? Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 vegis: legg til brukeren drupal med korrekt passord i myqsl. Enten det, eller forsøk å endre instillingene til drupal til et korrekt brukernavn og passord. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 bruker frac.dk hvordan endre slikt? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du har sikkert en config.php fil et eller annet sted. Heter sikker config.php settings.php eller config.inc.php eller noe lignende. Let litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå