tvika Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hei Bør jeg installere brannvegg på maskinen min? Bruker upc kabelnett. To maskiner i nettverk via en switch. Er ikke så mye å bli rik av på maskinen min, men kanskje jeg unngår noen problemer? Hvilke brannvegg bør jeg i så fall velge? ___ TV Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Selv bruker jeg ZoneAlarm Pro, men har hørt mye fint om Tiny Firewall. Både basic-utgaven av ZoneAlarm og Tiny Personal Firewall er gratis. Sjekk hjemmesiden min for linkene (under Direct Downloads). Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 ZoneAlarm passer for de aller fleste, siden den er relativt enkel å konfigurere. Tiny Personal Firewall er en mye mer avansert personlig brannmur, som kan konfigureres på protokoll- og port-nivå, men den krever at brukeren kan endel om TCP/IP. Den har også andre, stilige funksjoner, som logging til syslog daemon, og MD5-kontroll av programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå