Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problemer med Sentralhydraulik beholderen Audi 100


Ken@th

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Trenger virkelig hjelp før noe ryker!

 

Sliter med at Sentralhydraulik beholderen min lekker fra lokket!

som medfører at Servo, clutch og bremser ikke fungere helt topp!

Nivået i beholderen synker ned til under "MIN" merket etter jeg har fult opp til "MAX" har skifet lokk på beholderen, men til ingen nytte...

ligger masse hydraulik olje over hele lokket.. før jeg skiftet lokk sprutet det opp fra den "peke pinnen som sitter fast i lokket" ( nivåreguleringen )

 

Har prøvd og luftet systemet med og vri rattet frem og tilbake... Har også hørt at vist man kjører med for lite olje i beholdere, kan det slite på mange deler, og når jeg har fullt opp beholderne så tikker ikke ventilene så mye heller som den gjør når nivået er under "MIN"

 

Noen her som kan hjelpe meg ?

 

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Trenger virkelig hjelp før noe ryker!

 

Sliter med at Sentralhydraulik beholderen min lekker fra lokket!

som medfører at Servo, clutch og bremser ikke fungere helt topp!

Nivået i beholderen synker ned til under "MIN" merket etter jeg har fult opp til "MAX" har skifet lokk på beholderen, men til ingen nytte...

ligger masse hydraulik olje over hele lokket.. før jeg skiftet lokk sprutet det opp fra den "peke pinnen som sitter fast i lokket" ( nivåreguleringen )

 

Har prøvd og luftet systemet med og vri rattet frem og tilbake... Har også hørt at vist man kjører med for lite olje i beholdere, kan det slite på mange deler, og når jeg har fullt opp beholderne  så tikker ikke ventilene så mye heller som den gjør når nivået er under "MIN"

 

Noen her som kan hjelpe meg ?

 

Mvh

Kenneth

5064279[/snapback]

Det høres nesten ut som om du har fylt hydraulikk olje i motoren, da du sier at ventilene dine ikke tikker så mye. De eneste ventilene jeg vet om på bilen er de ventilene som sitter i motoren og de skal i hvertfall ikke ha hydraulikk olje! :hmm:

 

Men hvis jeg misforstår deg rett, :) så høres det jo ut som om at det er lekkasje en plass.

Du sier også at "Sliter med at Sentralhydraulik beholderen min lekker fra lokket!

som medfører at Servo, clutch og bremser ikke fungere helt topp!" dette skal ikke gå ann, da alle de 3 tingene går på lukkede kretser slik at de ikke har noen som helst innvirkning med hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...