aaabbb666 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei! Har fått en ganske så plagsom popup på maskinen min. Popupen kommer i flere varianter, så jeg tok screenshot av en av dem. Kanskje det er noen andre som har samme problemet? Men det jeg trenger hjelp til, er og få fjernet denne faenskapen. Noen som vet hvordan jeg fjærner den? Mvh Mads edit: Til dere som har samme problem; Jeg lastet ned dette programmet. Funket supert! Endret 26. oktober 2005 av mr0nning Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 prøv spywaredocktor eller lignende men du du burde seriøst bytte til firefox tipper du bruker internettexplorer? har du antivirus? i såfall hvilken? Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg kjører Firefox, Norman Antivirus, Sygate Brennmur, Ad-aware og Spybot - Search and Destroy, så jeg trur ikke problemet ligger der. Men har som sagt ovenfor, blitt kvitt problemet med å kjøre det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå