advance^ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg prøver febrilsk å overclocke kortet mitt. Jeg har prøvet rivatuner og coolbits. Vær gang jeg prøver å øke hastigheten sier testen at den feiler. Men ifølge denne testen http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15604&side=1 skal det være null problem og overklokke litt. Jeg har byttet til Silencer vifte og den er mye mer stillegående. Nyeste forceware driver. (ps jeg har overklokket agp bus med 100mhz og kjører 1.8v gjennom epox power bios (men stemmer det?) Hvorfor for jeg ikke en gang "harware" overklokket kortet i rivatuner ? Lenke til kommentar
advance^ Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) En liten oppdatering. Jeg la inn NGO optimized driver vers 1.8185. Etter dette fikk jeg core clock opp i 579Mhz. Men rammen kan ikke klokkes noe før det feiler. (så var det dette med Epox Power Bios da. overclocket AGPMhz med 100 og satt agp Volt til 1.8, men hva hjelper det) Fortsatt ingen HW clocking i rivatuner, og den sier at den ikke støtter driveren. ps: jeg kjører dualscreen hele tiden når jeg prøver dette. Endret 26. oktober 2005 av advance^ Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 AGPmhz som du kaller det skal ALDRI, og da mener jeg ALDRI overklokkes, en skal heller ikke øke volt på denne da det kan ende med ett svidd skjermkort... Lenke til kommentar
advance^ Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 AGPmhz som du kaller det skal ALDRI, og da mener jeg ALDRI overklokkes, en skal heller ikke øke volt på denne da det kan ende med ett svidd skjermkort... ok, det spiller ingen rolle da kortet ikke lar seg hw overklokke skjønner ikke hvorfor.) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 prøv med powerstrip du. den krever ingen "testing" av instillinger. derre testinga er bare tull. kommer opp feilet til meg også hvis jeg prøver coolbits eller rivatuner, men med powerstrip funkr det fett. har ingen artifacts heller. powerstrip kan lastes ned her: http://www.entechtaiwan.com/files/pstrip.exe Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 AGP-clock skal være 66 Mhz!! ikke still på denne.. Prøv å sett denne til 66 Mhz og still volten tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå