Gå til innhold

2ghz Bærbar pc, kor mykje kan eg få?

Anbefalte innlegg

Intel® Mobile Celeron® 2000

256mb ram

Intel 852GM 14.1\" XGA (1024x768)

30.0 GB HDD

DVD, USB Diskettstasjon.

56K V.92 modem

10/100 Ethernet LAN

2xUSB 2.0, RGB, S-Video

11 Mbit 3com trådlaust nettverkskort.

Pcen fungerer kjempefint, er nokre merker på skjerm og batteriet er omtrent dødt(maks 20min)

Pcen er av typen Toshiba SA10 s103 og er ca 2 år gammel

Ein pris på 2600kr burde jo vera mogleg? Det kjører jo feks gode gamle Deus Ex superglatt i 1024x768x32

Du får jo nesten ikkje ein brukt stasjoner med like mange ting med for den prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Intel® Mobile Celeron® 2000

256mb ram

Intel 852GM 14.1\" XGA (1024x768)

30.0 GB HDD

DVD, USB Diskettstasjon.

56K V.92 modem

10/100 Ethernet LAN

2xUSB 2.0, RGB, S-Video

11 Mbit 3com trådlaust nettverkskort.

Pcen fungerer kjempefint, er nokre merker på skjerm og batteriet er omtrent dødt(maks 20min)

Pcen er av typen Toshiba SA10 s103 og er ca 2 år gammel

Ein pris på 2600kr burde jo vera mogleg? Det kjører jo feks gode gamle Deus Ex superglatt i 1024x768x32

Du får jo nesten ikkje ein brukt stasjoner med like mange ting med for den prisen.

5064048[/snapback]

Prøv å skrive bokmål.

Jeg ville sagt en pris på 1500-2000kr

Lenke til kommentar

denne får du "lett" 2-3k for på qxl. kanskje mer, men som de fleste brukere av HW.no vet, så er det selger som nesten altid kommer best ut av det på side som qxl ol...

Mulig du kunne tjent mer på og selge den i deler. Laptop deler som hd, ram, skjerm osv er altid ettertraktet. Men kreves da litt mer tålmodighet til selger.

Lenke til kommentar

Trur eg rett og slett setter den inn i lokalavisa. Lettare for dei som kjøper å avgjera om den er verdt det eller ikkje når dei ser den.

Synes ein pris på 2000 er så og sei å gi den vekk, det er jo tross alt snakk om ein veldig liten, lett og stillegåandes pc som funker heilt fint til omtrent alt idag.

Lenke til kommentar
jeg ville sjekket opp hvor mye nytt batteri koster. verdien på pcen avhenger veldig av hvor mye en må ut med for å sette den i stand igjen.

Prøv å skrive bokmål.

skjerp deg.

5075480[/snapback]

du skal enten skrive bokmål, eller nynorsk her på forumet, og han skreiv nynorsk, det er ikkje noke gale i det

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...