jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Jeg har en Panasonic plasma-skjerm av typen TH-37PA50E. Den har ingen egen dedikert PC-inngang. Mitt spørsmål er om det da overhodet er mulig å koble til en pc, f.eks. via en scart inngang? Vil resultatet i så fall bli tilfredsstillende? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det blir nok ikke tilfredstillende som en PC skjerm. TV tilkoblinger er kun brukbart for film og spill, ikke vanlig PC bruk. 852 x 480 er uansett for dårlig til PC, så selv om VGA interface gir bedre kvalitet så blir det for lav oppløsning. Lenke til kommentar
jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Vet at oppløsningen blir for dårlig til internettbruk, tekstbehandling o.l. Men ønsker å kunne se f.eks. mine digitale bilder på TV, og det skulle vel gå greit? Men hvordan får jeg i det hele tatt noe PC-bilde på plasmaskjermen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har du noen andre utganger i pcen da? S-video f.eks.? Lenke til kommentar
jolllly Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Har s-video utgang (tv-out) på PCen ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå