Jar-jar Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har fått tak i en drikkevanns kjøler som skal brukes til å kjøle ned pc. Har waterchill antarctica sett for cpu-gpu og chip. Har montert opp for test og det fungere så langt bra. Se bilde Men et stort problem viser seg, kondes på slangene det må jeg gjøre noe med. Jeg får kjøpe noe neopren slanger i morgen for å isolere med. Her er et bilde av kjøletanken med frostveske i finn grønnfarge. se isen langs kanten. Skal prøve oppstart i morgen etter isolering av slanger. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tøft.. Hvordan er kosistensen til frostveska? er det noe man kan kjøre 24/7? Bruker du 100% frostveske? Kunne vært artig de -20 graders dagene å luftetet ut max å fått ned mot 0 load Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Kjøleren er laget for å gå 24/7 så det blir nokk en fast løsning så lenge jeg får fikset kondens problemet. Det blir også spenende å se hvilke temp jeg får. Frostveska er som vann, blandet for -36 grader. Endret 26. oktober 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Og hva koster en slik drikkevannskjøler? jeg vil ha sånn! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Spennende! Har du et bilde av denne drikkevannskjøleren? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Savner også bilde av kjøleren :P Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Her er bilder av kjøleren. den har sitti i en kaffeautomat. Den var vraket på grund av at vifta var defekt. Endret 27. oktober 2005 av Jar-jar Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jar-jar: les denne tråden så kanskje du får noen tips, om kondens o.l. Yes, Vann Temp. 3.2*C Yes, post: 301, ting tar tid............ Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Har nå montert neoprenslanger det hjalp på slangene, men det blir kondens på kjøleblokkene. Her trenger jeg litt hjelp for å løse dette problemet. Her er noen bilder. Har sett at de som driver med fasekjøling har vaselin og neopren plater rundt kjøleren. Vil dette fungere for meg? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 jeg ser ikke hvorfor det ikke skulle gått... på microplex har de dielektrisk fett (fett som ikke leder strøm) som brukes til isolering.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tror det vil fungere "brillefint" Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 kutt opp noen av slangene dine og isoler baksiden av hk og socket med omegn med det... samt blokka.. også har du vaselig nedi socketen... bare pass på at det ikke kommer noe luft til noen plass så er du good to go... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå