tek73 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Leter etter oppdatert driver til compaq - gd 2500. denne sitter i en compaq pressario 5286. Takker for all hjelptips. Lenke til kommentar
scar Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 hei jeg spør karnsje dumt men hvorfor skal du ha drivere til dvd-romèn din det er da ikke nødvendig det skal være, att det er det faktum at det er en krashpack du har så skulle ingen ting forundre med da men. prøv og søk på Google.com eller på krashpak sin egen side Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 For det første er det ikke min pressario. For det andre finnes det faktisk driverfil til dvd-rommen som forøvrig viser seg å være produsert av hitachi. Det tredje og mest forunderlige punktet er det med med at compaq skulle ha spesielle evner til å kræsje. Har dårlige erfaringer med både siemens og acer jeg, men jeg annerkjenner da at noen syns disse maskinene er fremragende. Takker alikevel for hjelpen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Til Windows (ihvertfall nyere versjoner) trenger du ingen drivere, de følger med Windows. Skal du i DOS, kan du i de aller fleste tilfeller bruke en vanlig ATAPI driver (søk etter feks. filen atapi.sys). Ellers kan det være to ting du mener: 1. Brenne programmet (følger som regel med på en CD, eller du kan downloade feks NERO 2. ASPI drivere. Win9x kommer med disse ferdig installert, i Win2k og XP må disse installeres manuelt. Gå til Google.com og søk etter noe som heter ForceAspi 1.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå