Gå til innhold

legge inn win på nytt, forsvinner alt da?

Nauz

Anbefalte innlegg

hei.. nå har tiden kommet får å legge inn win på ny, jeg har nå win partisjonen på en sata disk(maxtor 250gb, sata).. har også en haug med stuff jeg vil ta vare på(ligger på andre partisjoner på samme disk)... men skal man instalere win på nytt, så må man jo også legge inn sata driverne på nytt, men da blir vel alt på sata disken fjerna? eller tar jeg feil?

så det jeg lurer på: er det noen måte jeg kan instalere win på nytt uten å måtte fjerne alt innholdet på sata disken?? er veldig lei dette siden jeg har såppas my" ting" og slikt..

eller er det ingen håp?¨

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går fint det.

Bare ha disketten klar og installere

Dataene lagres jo på harddisken og ikke driverene  :grin:

5063943[/snapback]

åå det var da enda godt! ;) dæven nå ble jeg letta nå;)

men har et spørsmål til: har fortiden ikke noen disketstasjon i pc en.. den ligger i en skuff.. men uansett over til saken: går det ann å brenne sata driverne på en cd og bare bytte win cd en mot den cd når sata driverne skal instaleres.. veit instalasjonen spørr etter" diksett" men det skulle vel ikke gå med cd rom?

Lenke til kommentar

jeg tror det blir det samme bare de rette driverene finnes på denne cden , men da må du legge windows cdenn inn i gjen for å fortsette instalasjonen.

når du legger inn drivere til f.eks skjermkortert er det bare å bla deg frem til disk og velge den rette mapen .

hvis du har flere stajoner å velge mellom når sata skal legges inn ( har ikke prøv det ) så burde det gå.

Lenke til kommentar
jeg  tror  det  blir  det  samme bare  de rette driverene finnes  på denne cden , men da  må du legge windows cdenn inn i gjen for  å fortsette instalasjonen.

når  du legger inn drivere til f.eks skjermkortert er det bare å bla deg  frem til disk og  velge den rette mapen .

hvis du har  flere stajoner å velge  mellom når  sata skal legges inn ( har ikke prøv det ) så burde det gå.

5064154[/snapback]

hva mener du med stasjoner?? partisjoner eller cd stasjoner.. i så fall har jeg kun 1 cd stasjon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...