Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 I dag fikk jeg Age of Empires 3 i hende ! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer, var det samlerversjonen eller berre spelet? Dei spela er dei beste som her eksistert, hvertfall nesten. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Bare spillet, men skulle jeg kjøpt det ville jeg nok kjøpt samlepakken:p Nå gleder jeg meg til LAN-partyet på fredag.. Skal bli dritgo og knuse de som har skaffa seg det på ulovlig vis... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Bare spillet, men skulle jeg kjøpt det ville jeg nok kjøpt samlepakken:pNå gleder jeg meg til LAN-partyet på fredag.. Skal bli dritgo og knuse de som har skaffa seg det på ulovlig vis... 5063794[/snapback] Var du ein av dei som vann konkuransen til gamer? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Delvis.. Kunne ikke komme likevel, så fikk ikke tastatur og mus.. Men fikk en kopi av spillet i posten Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Konge, kan du kopiere eit til meg. (Det der var berre tull moderatorar ) Knus dei cheaterane som lastar det ned. Endret 26. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Haha. AoE3 er litt ensidig spør du meg. AoE2 hadde mye bedre gameplay. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har spillet selv. Forventet egentlig mer av spillet...Synes det kunne vært en god del bedre. Uoversiktlig/"rotete" er det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå