[makeway] Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei, Nanoen min hadde liggi i lomma mi, å så hadde det vært en stein å tulle med skjermen. Har nå en diger ripe i skjermen, så lurte på om det finnes noen ripe fjernere til sånt? takk for alle innlegg Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det er nok dessvere svært lite å gjøre med dette. Ipod nano er kjent for å lett få ripper. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 men går det ann å bruke sånn mobil ripe fjerner ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Vil anta at sånn ripefjerner til mobil virker på den skjermen og, men det er helt håpløst av en produsent å lage noe så bedritent av en skjerm. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 er heeelt enig Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 En annen måte å prøve å bli kvitt dem er hvis du går til sak mot Apple som de gjør i USA. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307432 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kjøp deg en slik veske/omslag hos apple, som beskytter Nanoen din. Det har flere gjort:) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Eller bare kjøp et kvalitets produkt fra Creative å ikke sånn Mac dritt... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Eller bare kjøp et kvalitets produkt fra Creative å ikke sånn Mac dritt... 5073018[/snapback] Det var et saklig og bra svar... Jeg er redd det er lite å gjøre med den ripa, når du allerede har fått den. Det beste er å forebygge. Som en over her svarte, så lønner det seg å kjøpe noe å ha rundt den. Tror det finnes flere alternativer. Blant annet en sånn sokk. De fåes i flere farger til iPod. Det jeg gjorde med min, var å legge kontaktpapir på for og baksiden. Ikke pent, men spilleren holder seg pen og ripefri i det minste. Uansett så er det verdt å ta vare på denne spilleren, for det er et smykke i mine øyne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan kjøpe sånne søte små babysokker også ha Nanoen oppi! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Når jeg får min, skal jeg kjøpe dette til å ta vare på den: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...B89A&nplm=MA241 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 har en slik Proporta til min HD-5, og det funker meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå