Wooho Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Henviser til denne tråden, der jeg hadde problemer med PC`en. Nå har det blitt bekreftet at den spliter nye Hyper PSU`en hadde takket for seg etter kun 5 min bruk. Dette har folka på den lokale datakjappa gjort sin mening om. Og ikke bare det men en kompis ringte meg for 1 time siden der han fortalte at hans 5 dager gammel Hyper PSU hadde også takket for seg. Så det jeg lurer på er det noen andre som har opplevd det samme. Jeg har sendt nå en e-mail til Netshop, og har pakket sammen PSU`en og skal sende den med posten i morgen tidlig. Nå har jeg ventet lenge og så skjer dette får ikke brukt PC`en. Så er det et par ting jeg lurer på før jeg sender pakken. *Jeg brukte den samme esken som Netshop brukte til å sende meg PSU`en i(Kan jeg bruke samme esken)? *Har lastet ned "Retur skjemaet" fra Netshop og har fylt den ut, kan jeg maile den da jeg allerede har lagt om teipen rund den esken PSU`en ligger i, har helst ikke lyst å rive den opp bare for å legge ved det skjemaet samt at jeg er tom for papir i skrivere, typisk min uflaks. *Ser at i "Retur skjemaet" står det om at man må fylle ut kontonummeret sitt kan jeg gjøre dette med sikkerhet? Takker for alle svarene. Endret 26. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Netshop kundeservice - retur og reklamasjon Skal i prinsippet få greie på det du trenger å vite her, hvis ikke kan du vel sende dem en mail eller ringe dem og spørre. Jeg sendte nettopp tilbake en vare kjøpt hos Netshop. Om du kan bruke pakken om igjen er det muligens Posten som avgjør. Jeg benyttet meg av angreretten; da sto det at jeg skulle legge ved skjemaet i pakken - regner med det samme gjelder i dette tilfellet også. Skjema skal jo forøvrig fylles ut for hånd (underskrift vet du), egner seg dårlig på mail... Jeg måtte naturligvis fylle ut kontonummer på skjemaet, hvis jeg ville ha håp om å få pengene tilbake. Det er vel ingen som kan, under normale omstendigheter, gjøre noe galt ved bare å vite kontonummeret ditt. Det er ikke akkurat VISA-kortnummer heller. Nå ser det ut som du allerede har sendt pakken uansett da. Når det gjelder PSU'er generelt, hørte jeg en gang noe med at enten går de i stykker i løpet av den første måneden, gjerne med en gang, ellers holder de så lenge de skal holde. Endret 27. oktober 2005 av TrondH86 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Takk for for at du tok deg tid og svarte, pakken har nå blitt pakket og sendt. Brukte forøvrig den samme pakken/kartongen PSU`en kom i og hitil ser alt greit ut. Posten har ihvertfal tatt den i mot. Har printet ut "Retur skjemaet" og skrevet inn alle den nødvendige opplysningene men dog uten min underskrift. Kanskje jeg burde har gjort det, he he. Leste selv i PC World om at PSU`er er de komonentene som faktisk ryker raskest så sansynligheten for at den er defekt eller tatt kvelden etter kort tid er meget sannsynlig. Tja regner med at dette kommer til å ta minst 2 uker dette, med tanken på at Netshop må ta en titt på den osv. Men hva får jeg nå da, ny PSU`eller reparerer de den gamle og sender den inn til meg? Endret 27. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Takk for for at du tok deg tid og svarte, pakken har nå blitt pakket og sendt. Brukte forøvrig den samme pakken/kartongen PSU`en kom i og hitil ser alt greit ut. Posten har ihvertfal tatt den i mot. Har printet ut "Retur skjemaet" og skrevet inn alle den nødvendige opplysningene men dog uten min underskrift. Kanskje jeg burde har gjort det, he he. Leste selv i PC World om at PSU`er er de komonentene som faktisk ryker raskest så sansynligheten for at den er defekt eller tatt kvelden etter kort tid er meget sannsynlig. Tja regner med at dette kommer til å ta minst 2 uker dette, med tanken på at Netshop må ta en titt på den osv. Men hva får jeg nå da, ny PSU`eller reparerer de den gamle og sender den inn til meg? 5067715[/snapback] kommer vel an på hva som er galt med den... hvis det er en så "enkel" feil at den lar seg reparere av dem så vil jeg tro de gjør det og sender den tilbake... hvis det er en feil de ikke finner ut av, så har de vel ikke rare valget annet enn å sende deg en ny en... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis det er dette med at PSU'er enten går i stykker i løpet av den første måneden, eller holder, som har skjedd, får du nok en ny en. Det samme skjedde med en kamerat av meg, faktisk to ganger på rad før PSU'en endelig holdt. Det tyder på at dette er et kjent fenomen i databutikk-miljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå