gemgus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) oi oi oi Fikk et hett tips om å justere noe i biosen opp til 250 fra 100. tror det var mhz.. dette for å øke ytelse eller noe.. da dette var gjort restartet jeg og da skjedde ingenting...Pc`en sviver og lager litt lyd i harddisker og cdrom.. skjermen reagerte ikke slik den pleier å gjøre.. lyser bare med den samme kjedelige oransje LED`en.. så nå har han med det bra tipset dratt og jeg sitter igjen med en pc som ikke funker.. Noen som har tips?? Det er en xp2200 prossessor(?) og et KT4V MS 6712 VER: 10 A motherboard.. 1000 RAM og et ATI 128 skjermkort.. (sikkert masse unødig info, men det er det jeg vet om denne) Håper VELDIG på et bra tips Endret 26. oktober 2005 av gemgus Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ta ut BIOS-batteriet (batteri som ligger på hovedkortet) og vent noen minutter, for så å sette det inn igjen. Da blir BIOS-innstillingene default dvs at du må stille inn prosessorhastighet etc. Får håpe du ikke rakk å svi CPU'en Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som har hatt det gøy med deg der ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå