Pak Ling Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har en 6230 som ikke funker =( *LEIT Det er noe galt med "av og på" knappen... - Hvordan kan jeg fikse det?? den bare funker ikke... har prøvd å bytte deksel, men den funker fortsatt ikke =( Vil ikke sende den til rep pga 1.mistet kvitering 2.det er dyrt Takk Endret 26. oktober 2005 av Pak Ling Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 1) Du spør egentlig ikke om noe i posten din. Da blir det vanskelig å svare. 2) Ditt emnefelt forklarer for dårlig hva din tråd handler om. Trykk Edit-knappen og endre emnefeltet til noe som forklarer bedre. Om ikke emnefeltet blir endret blir tråden stengt. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har en 6230 som ikke funker =( *LEIT Det er noe galt med "av og på" knappen... - Hvordan kan jeg fikse det?? den bare funker ikke... har prøvd å bytte deksel, men den funker fortsatt ikke =( Vil ikke sende den til rep pga 1.mistet kvitering 2.det er dyrt Takk 5063384[/snapback] Det er nok av/på bryteren som har gått opp i loddingen, så du må rett og slett finne frem loddebolten (Max 300 grader) Er du sikker på at av/på bryteren er defekt ? Det kan du finne ut av på følgende måte: Den vil ikke på, men når du sett i laderen så er alt normalt. Hvis ikke lade symbolet kommer opp i displayet er der noe annet galt, kommer lade symbolet opp er av/på bryteren løsnet eller kaputt Endret 26. oktober 2005 av EXIDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå