Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Hmm.. får ta noen jeg og i morgen ... med Hd og tv signaler..

6038418[/snapback]

 

så bra. Hvor langt sitter du fra skjermen ? Jeg sitter sånn ca 2.40 fra skjermen så 50 kan bli litt snaut elller ?

 

De sier i manualen min 2 meter .. De fleste sier sånn min 7-8 feet aka 2.20 oppover

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter vel ganske så nøyaktig 3m ifra(har den på soverommet før jeg flytter ut , så kommer ikke lenger unna..),, Synes egentlig det er helt passe. Får skikkelig kinofeeling.!

 

Eneste ulempen med den er at man må sitte ganske rett på for å få 100% optimalt bilde.. Blir veldig fort mørkere. Lenger avstand fra tvn hjelper jo en del da men..

Lenke til kommentar
Jeg sitter vel ganske så nøyaktig 3m ifra(har den på soverommet før jeg flytter ut , så kommer ikke lenger unna..),, Synes egentlig det er helt passe. Får skikkelig kinofeeling.!

 

Eneste ulempen med den er at man må sitte ganske rett på for å få 100% optimalt bilde.. Blir veldig fort mørkere. Lenger avstand fra tvn hjelper jo en del da men..

6038544[/snapback]

 

ja det er vel den eneste ulempen med skjermen så vidt jeg har fått med meg. Den er ekstremt populær i usa da, helt sjukt.

 

Så noen bilder av den med star wars som noen hadde posta på avsforum det så helt sinnsykt ut. Var oppskalert med hdmi dvd spiller.

 

Burde ha et mørkt rom hvis en skal bruke den da, og det har jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja lønner seg hvis du skal ha max quality på bildet!

Men duger også veldig bra til å se tv på i en stue. Jeg kjøpte den hvertfall som hoved tv. Er heller ikke typen som liker å se på dvd, eller filmer generelt i opplyste rom så det er no prob for meg!

 

Jeg bruker også HDMI spiller og synes også blidet blir rå bra!

 

Så gladiator på nytt bare for den.

 

Prøvde også Sin City,(ettersom jeg har lasta ned et hd klipp av den som jeg skulle sammenligne med) og resultatet var såpass bra at jeg ble skuffet over HD etterpå! (mener da at jeg huska at HD var veldig mye bedre enn vanlig dvd, ikke bare bedre...)

 

Ellers så er kameraten min også veldig imponert, og han har en flat phillips til 20.000 kjøpt for ikke lenge siden, så det sier jo litt..:)

 

lurer på en ting da..

Når jeg velger 480p på 360, synes jeg bildet på menyen blir helt ræva..(ikke prøvd å spille med det..) men med 720 og 1080 så blir det bra.. Hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
Ja lønner seg hvis du skal ha max quality på bildet!

Men duger også veldig bra til å se tv på i en stue. Jeg kjøpte den hvertfall som hoved tv. Er heller ikke typen som liker å se på dvd, eller filmer generelt i opplyste rom så det er no prob for meg!

 

Jeg bruker også HDMI spiller og synes også blidet blir rå bra!

 

Så gladiator på nytt bare for den.

 

Prøvde også Sin City,(ettersom jeg har lasta ned et hd klipp av den som jeg skulle sammenligne med) og resultatet var såpass bra at jeg ble skuffet over HD etterpå! (mener da at jeg huska at HD var veldig mye bedre enn vanlig dvd, ikke bare bedre...)

 

Ellers så er kameraten min også veldig imponert, og han har en flat phillips til 20.000 kjøpt for ikke lenge siden, så det sier jo litt..:)

 

lurer på en ting da..

Når jeg velger 480p på 360, synes jeg bildet på menyen blir helt ræva..(ikke prøvd å spille med det..) men med 720 og 1080 så blir det bra.. Hvorfor er det sånn?

6038678[/snapback]

 

 

hehe fordi det ikke er properly High Def ! hd stiller krav til 720p linjer 1280 x 720

 

Du settern ikke til 480p når du kan kjøre det i full HD oppløsning ;) Still brytern på komponent kabelen og sett det til HD i xbox menyen.

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

bare slenger inn et bilde av xbox 360 opplevelsen min.. hehe.. noen hadde hvist bestemt seg for at en dør midt på veggen er fint, så litt pressa inn i et hjørne blir det jo :ermm: men skal vel ikke klage.. at kona ikke drepte meg da jeg kom drassende hjem med en 40 tommer i taxi er vel velsignelse nok for en god stund :innocent: hehepost-42957-1147110343_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tok noen bilder med mobilen nå, og frister ikke å legge de ut engang.. Mobilen min tar de ikke bra nok til annet enn å vise størrelsen på tvn.. Bildet på tvn lignet ikke en gang. Skal det bli noenlunde likt så må jeg vel ha det helt mørkt, og et still bilde på tvn.. Og helt mørkt på rommet blir det ikke før det er helt mørkt ute.. Men da skal jeg prøve å ta noen som viser innsynsvinkel skikkelig..

HAr tatt et par nå som jeg kan legge ut... men de viser ikke skikkelig likevel.. prøve litt til etterpå..

Lenke til kommentar

Ser at kameraet slet litt ja..

 

Bilde nr 1: TV.. (ser mye bedre ut på ekte. Den var faktisk overraskende bra når jeg så på tvn for første gang. Jeg har kabel.)

 

Nr2. Rett forfra ca 3m ifra.. Zooma inn litt, siden så mer gjennom telefon enn jeg gjør ved å se rett på.

 

Nr3. Tatt ståendes ca 1,5m fra-- 1,76 m.o.h. :p

 

4 og 5: fra sia(veldig på sia, og rett under tvn. Innsynsvinkelen er bedre under i fra enn bildet viser, men langt ifra perfekt..

Lenke til kommentar

Har akkurat fått meg en Samsung LE32'' R72B..

Er utrolig fornøyd med kjøpet. Fantastisk bilde, utrolig på Xbox360 og herlig design :D Jeg kan sikkert legge ut noen bilder etterhvert av den :)

 

Jeg lurer forresten på en ting... Ser bildet blir veldig dårlig på Playstation 2 på tv'n min... Noen som vet hva jeg må gjøre for å få et bra bilde på den? Noen spesiel kabel eller noe? :hmm:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...